remap

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 خنثی

درباره remap

  • درجه
    بدون ستاره
  • تاریخ تولد تعیین نشده
  1. remap

    قیمت باطری ماشین

    یکی از سوالات متداولی که به هنگام خرید باطری، در ذهن مشتریان شکل می‌گیرد، این است که “بهترین مارک و قیمت باطری ماشین کدام است؟”. و حالا ما قصد داریم در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم و بهترین مارک باطری ماشین را به شما معرفی نماییم. باطری‌ها تاثیر مستقیم و بالقوه‌ای در کارکرد خودرو دارند و انتخاب صحیح نوع باطری نیز کیفیت و کارایی عملکرد خودرو را ارتقا می‌بخشد. مدت زمانی که مبادرت به روشن کردن ماشین می‌کنیم و سوییچ را می‌چرخانیم تا زمان استارت خوردن و روشن شدنش نباید بیشتر از حدود ۲ ثانیه زمان ببرد؛ در غیر این صورت متوجه می‌شویم که باطری ضعیف شده یا ایرادی به آن وارد آمده است. هنگامی که ولتاژ متناسب باطری خودرو که معمولا ۱۲ ولت است، کم می‌شود و به محدوده ۸ یا ۹ می‌رسد، آنگاه متوجه می‌شویم که استارت خوردن‌های ماشین نیز طولانی‌تر شده است‌. در این حالت احتمالا به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خواهیم بود تا بتوانیم عملکرد بهتری را حین استارت خوردن خودرو شاهد باشیم. بهترین مارک باطری ماشین خارجی در میان کمپانی‌های خارجی تولید کننده باطری خودرو، برندهای کره‌ای جایگاه ویژه‌ای در ایران دارند و افراد وقتی به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خارجی می‌گردند، بیشتر در میان مارک‌های کره‌ای خواهند گشت. سوالی که اغلب در ارتباط با این باطری‌ها مطرح می‌شود این است که “بهترین مارک باطری ماشین کره‌ای کدام است؟” و اغلب پاسخ‌ها به دو مارک برتر “پوما” و “دلکور” خلاصه می‌شود. در میان انواع باطری های خارجی خودرو، برندهای پوما و دلکور از جمله بهترین باطری های خودرو محسوب می شوند. در میان انواع باطری های خارجی خودرو، برندهای پوما و دلکور از جمله بهترین باطری های خودرو محسوب می شوند. بهترین مارک باطری ماشین ایرانی باطری ایرانی بهتر است یا کره‌ای؟ باید بدانیم با توجه به پیشرفت روز افزون و چشم‌گیر صنایع تولید قطعات خودرو که بخش‌های باطری سازی نیز جز قسمت‌های حائز اهمیت آن به شمار می‌آید، فضای رقابتی زیادی میان محصولات داخلی و خارجی ایجاد شده است و می‌توان به جرات اذعان داشت که محصولات داخلی به لحاظ کیفیت و کارایی اگر بالاتر از تجهیزات خارجی نباشند، پایین‌تر هم نیستند. به عنوان مثال باطری سازی سپاهان یا تولیدات باطری صبا، جز کمپانی‌های ایرانی تهیه کننده باطری خودرو هستند که محصولاتشان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.برای قیمت باطری ماشین به این سایت مراجعه نمایید. لذا با خرید محصولات داخلی علاوه بر اینکه می‌توانیم از یک محصول با کیفیت استفاده کرده و نسبت به کارایی آن مطمئن باشیم، از تولیدات داخلی نیز حمایت نموده و گام قابل توجهی را در مسیر به چرخه در آوردن چرخ صنعت کشور بر می‌داریم.
  2. remap

    آموزش برنامه نویسی

    برای شروع کار باید تصمیم بگیرید تو چه حوزه ای میخواهید وارد شوید و برنامه نویسی کنید. میدانید که برنامه نویسی بیشتر از اون چیزی که فکرش را می کنید گسترده است و هر کس بهتره بجای اینکه تو همه حوزه ها دست ببرد ، فقط توی یک حوزه خاص و شاید بهتر باشه بگیم یک زبان برنامه نویسی خاص متخصص باشد. این رو به عنوان یک اصل پایه و مهم در نظر داشته باشید بهترین زبان برنامه نویسی چیست؟ اگر از هرکسی که کمی با برنامه نویسی آشنایی دارد بپرسید که بهترین زبان برای شروع برنامه نویس چیست؟ بدون شک جوابش C یا C++ خواهد بود.C را میتوان یک زبان مادر دانست بطوری که خیلی از زبان های کنونی از این زبان متولد شده اند. برای شروع پیشنهاد ماهم سی یا سی پلاس پلاس یا جاوا است. البته نیاز نیست همه چیز را یاد بگیرید در ابتدا بهتره مفاهیم کلی مثله متغیرها، انواع داده ها، آرایه ها، دستورات کلیدی مهم، تابع نویسی، کلاس ها، ارث بری، اشارگرها و امثال اینها رو یاد بگیرید. چون این مفاهیم در همه زبان ها وجود دارند و شما را آماده یادگیری زبان اصلی که میخواهید با آن کار کنید میکند. برای آموزش برنامه نویسی چکار کنیم؟ شاید از هر کسی که اکنون برنامه نویس است بپرسید با چه روشی توانسته برنامه نویس را یاد بگیرد به شما جواب های متفاوتی بدهند. بعضی ها بر روی کتاب تاکید دارند چون معتقند بسیار منسجم است مخالفان نیز یادگیری از روی کتاب را واقعا خسته کننده میدانند. عده ای هم اینترنت را بهترین استاد می دانند چون اعتقاد دارند هرچیزی درآن یافت میشود مخالفان نیز میگوید اینترنت در واقع انبوهی از اطلاعات است که میتواند شما را سردرگم کند همچنین هرکسی میتواند آنها را تولید کرده باشد و معتبر نباشد یک عده هم رفتن به کلاس های رو به دلیل پروژه محور بودند پیشنهاد میدهد، مخالفان این روش یادگیری را استاد محور و متکی به دانش مدرس میدانند. فیلم های آموزشی شرکت های معتبر آموزشی هم روشی که است که بعضی ها پیشنهاد میدهد که در اینجا مخالفان حرفی برای گفتند ندارند. چون تمام ویژگی های خوب روش های قبلی را باهم دارد: منسجم است، بهترین اساتید جهان مدرس آنهایند، ارزان قیمت است و پروژه محور هستند برنامه نویسی پایتون زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا و بسیار حرفه ای است.این زبان برنامه نویسی به صورت open source است.هدفی که این برنامه در نظر دارد به این صورت است که خوانایی کد های دستوری برنامه را به بالاترین سطح برساند برنامه نویسی جاوا زبان برنامه نویسی جاوا (Java) توسط شخصی به نام Gosling James در شرکت Sun Microsystems ایجاد شده است.این زبان برنامه نویسی شی گرا است و سینتکس های این زبان مبتنی بر زبان های C و C ++ است برنامه نویسی جاوا اسکریپت در رابطه با زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت باید گفت که یک زبان اسکریپتی و شی گرا است.زبان جاوا اسکریپت در صفحات HTML کاربرد بسیاری دارد. آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت بسیار آسان است برنامه نویسی پی اچ پی زبان برنامه نویسی PHP یک زبان برنامه نویسی توسعه یافته برای طراحی وب است.PHP یک زبان برنامه نویسی (Open Source) است.کدهای PHP باید روی یک سرور اجرا شوند برنامه نویسی سوئیفت زبان برنامه نویسی Swift توسط شرکت اپل ارائه شده است.سوئیفت یکی از پر کاربردترین برنامه های در حال توسعه است که فقط برای اپل کاربرد دارد برنامه نویسی گو یک زبان بسیار سریع و کامپایلری است. GOزبان برنامه نویسیاین زبان برنامه نویسی مانند بسیاری از زبان های دیگر اپن سورس است.بسیار کاربردی و کار آمد است روشی را برای یادگیری برنامه نویسی انتخاب کنید که ساده باشد و باعث شود از یادگیری لذت ببرید. اگر از من بپرسید چه روشی را برای آموزش برنامه نویسی پیشنهاد میدهم بدون شک اولین گزینه من دیدن فیلم های آموزشی است
  3. remap

    تبلیغات آنلاین

    تبلیغات آنلاین و یا تبلیغات دیجیتال مزایای بیشماری برای کسب و کارها دارد که از مهمترین آنها می توان به کاملا هدفمند بودن و کم هزینه بودن آن اشاره کرد. تبلیغات آنلاین انواع مختلفی دارد که در این مقاله به تبلیغات بنری، متنی و کلیکی و تبلیغات در سایت های پر بازدید می پردازیم. همه چیز درباره تبلیغات آنلاین به گزارش اختصاصی آکادمی دیجیتال مارکتینگ؛ افزایش روزافزون کاربران اینترنت و پتانسیل موجود در این فضا سبب شده تا بسیاری از کسب‌و‌کارها به تبلیغات در فضای دیجیتال روی آورند. بی‌تردید شما نیز در اینترنت با نمونه‌های بسیاری از صفحات تبلیغاتی مواجه شده‌اید که هرکدام از این تبلیغات آنلاین ادبیات و شکل خاص خود را داشته‌اند. ممکن است برخی از آن‌ها بسیار جذاب و گیرا بوده و شما را به خود درگیر کرده یا بالعکس جنبه مزاحمت برای‌تان داشته باشد. تبلیغات آنلاین و یا تبلیغات دیجیتال هر ادبیاتی که داشته باشد یا در هر قالبی ریخته شود، یک هدف اصلی را دنبال می‌کند و آن هم جذب مخاطب بیشتر برای کالا یا خدماتی است که یک بیزینس ارائه می‌دهد. شاید این سوال برای‌تان پیش آمده باشد که کدام نوع از تبلیغات در فضای دیجیتال اثرگذاری بیشتری داشته و شما را با بازدهی بالاتری به هدف می‌رساند. برای پاسخ به این سوال لازم است ابتدا با اجزای دیجیتال مارکتینگ آشنا شده و در ادامه بیشتر در مورد تبلیغات آنلاین، انواع آن و کاربرد هرکدام از آن‌ها بدانید. در مقاله ی “چگونه تبلیغات خود را هدفمند کنیم” مقدمه‌ای درباره کانال‌های دیجیتال مارکتینگ ذکر کردیم. در این درس و درس‌های آتی به تفصیل در مورد این کانال‌ها صحبت خواهیم کرد. اجزاء دیجیتال مارکتینگ کانال‌های بازاریابی دیجیتال زیرساخت‌هایی هستند که در دیجیتال مارکتینگ با آن رو به رو هستیم و می‌بایست از آنها استفاده نماییم. این اجزا شامل دسته بندی های اصلی زیر است: وب‌سایت تبلیغات آنلاین ( تبلیغات دیجیتال ) بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) ایمیل مارکتینگ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بازاریابی محتوایی (Content Marketing) تحلیل دیجیتال روابط عمومی آنلاین بازاریابی موبایلی وب‌سایت وب‌سایت اولین کانالی است که به عنوان یک زیرساخت در دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون داشتن وبسایت نمی‌توان فعالیت دیجیتال مارکتینگ را به‌صورت کامل انجام داد و عملا تبلیغات آنلاین خاصی داشت. ممکن است بگویید که با یک پیج اینستاگرام هم می‌توان فروش داشت. بله فروش اتفاق می‌افتد اما بخشی از اقدامات دیجیتال مارکتینگ است. نمی‌توان بیزینس خود را صرفا به سمت فضای اینستاگرام یا تلگرام برد و انتظار داشت که این بیزینس به موفقیت برسد. به همین دلیل، زیرساخت فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ را وب‌سایت می‌دانیم. ممکن است شما به جای وب‌سایت، اپلیکیشن (APP) داشته باشید. اپلیکیشن و وب‌سایت داراییهایی (ASSET) هستند که متعلق به شماست اما در فضای رسانه‌های اجتماعی نمی‌توان این کار را انجام داد. همچنین تبلیغات در سایت های پر بازدید نیز از راه های پر بازده می باشد. وب سایت پایه تبلیغات آنلاین وب سایت به کسب و کار شما اعتبار زیادی می بخشد و پایه و اساس تبلیغات آنلاین و تبلیغات دیجیتال است. در گذشته بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب وجود داشته‌اند که به دلیل محبوبیت بالا، توسعه اینترنت بین مخاطبین و حضور تعداد زیادی از آن‌ها در این شبکه‌های اجتماعی، فضای مناسبی جهت ایجاد کسب‌و‌کار آنلاین قشر‌های مختلفی از جامعه چه شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها و یا کسب‌و‌کارهای کوچک و خانگی شده بود. اما با فیلتر شدن هر یک از این رسانه‌ها افراد بی‌شماری بیزینس خود را از دست دادند یا از تعداد مخاطبین آن‌ها به شدت کاسته شد و به تبع همین اتفاق درآمد آن‌ها نیز از این فضا در بیشتر وارد به صفر رسید. نمی‌توان با پریدن از شاخه‌ای به شاخه دیگر بیزینس خود را رشد داد و با صرف زمان در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی بدون داشتن یک زیرساخت مناسب و دائم انتظار موفقیت داشت. با این کار فقط انرژی و زمان خود را به‌صورت پراکنده صرف فضاهایی کرده‌اید که ممکن است روزی اقبال عمومی خود را از دست داده و مجبور به ترک آن و در نهایت نظاره‌گر شکست خوردن بیزنس خود در آن حوزه شوید. شبکه‌های اجتماعی زیرساخت مناسبی برای بنای کسب‌و‌کار نیست با این وجود هیچ کدام از این گفته ها دلیل بر این نخواهد بود که از پتانسیل بالای شبکه‌های اجتماعی غافل شوید. این گفته‌ها بدین معنیست که تا زمانی که شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام وجود دارد می‌توان از ظرفیت آن به خوبی استفاده کرد و تا زمانی که موج آن وجود دارد سوار بر موج آن شد. اما کسب‌و‌کار خود را روی این موج و بر مبنای اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری نباید ساخت. زیرا با از بین رفتن این موج‌ها کل بیزینس نابود خواهد شد. پس زمانی که کنترل ابزاری دست ما نیست بنا کردن کسب‌و‌کار روی آن ابزار اشتباه بوده و ممکن است منجر به شکست شود.