magbot

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 خنثی

درباره magbot

  • درجه
    بدون ستاره
  • تاریخ تولد تعیین نشده
  1. magbot

    260 متر ولنجک در سایت املاک نقلی

    260 متر ولنجک در سایت املاک نقلی لوکیشن تاپ ولنجک... فرعی دنج و اعیان نشین کم واحد مشاعات کامل پاگرد مستقل پلان کاربردی و ال تراس قابل چیدمان واحد جنوبی مشرف به جیاط سر سبز مجموعه پاگرد مستقل بدون مشابه بهترین ها در سایت نقلی
  2. آموزش طراحی وب سایت: بهترین راه یادگیری چیست؟ هنگامی که وارد پروسه یادگیری می شوید، راه های انتخابی زیادی وجود دارد، اما در نهایت مسئله در دسترس بودن چنین راه هایی نیست (یا فقدان آنها)، بلکه تمایل به یادگیری مهمتر است. اما بهترین راه برای یادگیری طراحی وب سایت چیست؟ در این مقاله، ما به شیوه های محبوب تر چگونگی یادگیری هنر طراحی سایت ها اشاره خواهیم کرد. ما سعی خواهیم کرد تا مزایا و معایب هر روش یادگیری را یادآوری کنیم و امیدوار باشیم که نتیجه نهایی برای شما مفید باشد. مزایا از زمان رونق اینترنت و فناوری اطلاعات مشاغل مرتبط با کامپیوتر بیشتر شده است. و با افزایش چنین تقاضای نیروی انسانی، بسیاری از دانش آموزان جذب این مسیر می شوند. بر خلاف تفکر رایج مشترک، دانشگاه ها برای آموزش طراحان وب سودمند هستند. اگر یک دانشجو برای ورود به دانشگاه تصمیم بگیرد، باید اصول اولیه طراحی اپلیکیشن را مطالعه کند و یاد بگیرد. اصول رنگ، نوع، ترکیب و شاید چند زبان برنامه نویسی یاد می گیرد. با کار، و با کمک پروژه ها و مهلت های کوتاه تحویل پروژه، دانشجویان در شرایط تحت فشار قرار می گیرند. علاوه بر این، در دانشگاه ها استادانی وجود دارند که می توانند کار شما بررسی کنند، نقد یا قدردانی کنند. این مزیت می شود زیرا شما مجاز به اشتباهات بزرگ با هزینه کم هستید زیرا می توانید سبک و روش های خود را بدون به خطر انداختن مشتریان آینده محک بزنید. معایب دانشگاه دانشجویان را در چهار چوب یک کلاس درس قرار می دهد، نقطه قوت اصلی دانشگاه این است که دوره های طراحی اپلیکیشن سنندج را ارائه می دهند، و شاید هم به عنوان بزرگترین ضرر و زیان باشد. با انفجار دوره های آنلاین، و تبدیل شدن اینترنت به یک عنصر از فرهنگ و زندگی انسانی، مدرسه های طراحی وب به آرامی محو می شود. امروز دیپلم ها و مدارک دانشگاهی تخم مرغ های طلایی نیستند. کاغذ اثبات می کند که شما به مدت کافی مطالعه کرده اید و به یک متخصص تبدیل شده اید!!! امروز دیگر این ایده خریداری ندارد . به گفته Adecco، آژانس کاریابی، تقریبا ۶ از 10 فارغ التحصیل کالج ها در ایالات متحده، به کار غیر مرتبط با رشته تحصیلی می پردازند، به این معنی است که آنها در حرفه خود جایگاهی ندارند. امروزه، در طراحی وب، تصمیم گیری های اشتغال معمولا بر اساس مصاحبه ها و کار قبلی انجام می شود نه مدرک. از سوی دیگر، جهان طراحی وب چیزی نیست که شما بتوانید آن را با دیوارها محدود کنید. به سرعت در حال تغییر است که دانشگاه ها نمی تواند به آن برسند. دوره های آنلاین مزایا چند ماه پس از فارغ التحصیلی از کالج، طراحی وب را آغاز کردم. می ترسم که شاید نتوانم هزینه تحصیلات بالا را بپردازم، به فکر راه حل های جایگزین برای افزایش دانش خودم بودم. دنبال دوره های آنلاین خوب می گشتم. من اولین فردی نیستم که چنین رویکردی به آموزش آنلاین دارم. پیش از من، تعداد زیادی از ذهن های کنجکاو به دنبال چنین چیزی بودم. آموزش آنلاین، هر فرصتی را برای یادگیری در اختیار هر کسی قرار داد. این جادوی است که باعث شد یادگیری از اینترنت پدیدار شود. دسترسی و در دسترس بودن به میزان غیر قابل تصور در حال گسترش دوره های آنلاین است. در حال حاضر، همه می توانند HTML و CSS بدون حتی طی کردن دوره آنلاین یاد بگیرند. و این فرصتی را برای افرادی که می خواهند یاد بگیرند به ارمغان آورده است. همچنین یادگیری از طریق اینترنت عملی تر می شود. در مقایسه با دانشگاه هایی که هزینه وام، هزینه های زندگی، محل اقامت و بعضی اوقات کتاب ها، آموزش آنلاین ساده تر و صاف تر است . حالا، به من بگو، آیا شما هزینه های مسخره ای بالا را انتخاب می کنید یا روش ارزان تر و مفیدتر را؟ معایب همانند بسیاری از چیزهایی که وجود دارد، یادگیری طراحی وب آنلاین نیز موجب خستگی می شود. در بسیاری از موارد، یادگیری ساخت سایت از طریق اینترنت به یک سیستم یک طرفه تبدیل می شود. اغلب افرادی که بار اول به طراحی وب وارد شده اند، محیط گیج کننده را تجربه کرده اند زیرا منابع زیادی در دسترس وجود دارد و راه های زیادی برای انتقال آنها وجود دارد. برخلاف دانشگاه، آسان نیست که به دنبال کمک باشید، زیرا در دانشگاه معلمان شما به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. شما می توانید یک مربی داشته باشید که بتواند همه ی ترفندها را بدون دردسر در دردسترس شما قرار دهند . علاوه بر این، به دلیل یکطرفه بودن دوره آنلاین طراحی وب سایت، سرعت آموزش ممکن است بالا یا پایین باشد. کدام بهتر است؟ با توجه به دو راه اصلی یادگیری طراحی وب، من شخصا فکر می کنم که دوره های آنلاین از نظر طراحی آموزشی بهتر از دانشگاه ها هستند . با توجه به این واقعیت که طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یک شاخه ای سریع و پیشرفته از دانش و هنر است، مدت زمان طولانی خود را در چهار چوب کلاس درس محدود می کند. هر روز، سبک های جدید و جدیدتر توسعه می یابد و به طور مداوم در حال ظهور هستند. به همین دلیل، برای طراح وب، به روز رسانی آنچه شما می دانید مهم است. اگر دانشگاه های طراحی وب می توانستند به تغییر سریع سبک و عقاید در طراحی سایت پیدا کنند، ممکن بود انتخابی بهتر تر باشد. با این حال، به دلیل سرعت ساخت یافته یادگیری متعارف،چنین چیزی غیر ممکن می شود. یکی دیگر از مزایای یادگیری آنلاین، نسبتا ارزان و سریعتر است. دوره آنلاین ایده خوبی برای افرادی است که در حال برنامه ریزی برای تغییر شغل هستند، آنها می توانند به راحتی در هر زمانی از روز مطالعه کنند،اما در دانشگاه ها ملزم به برنامه استاد هستید.
  3. زیبایی و عملکرد در طراحی وب به فکر ساختن ساتی با بهترین طراحی سایت ممکن هستید، ممکن است برای طراحی از ابتدا و یا طراحی مجدد سایت، بفکر یک طراحی وب سایت خوب باشید. اما بیاد داشته باشید حتی حرفه ای ها در این زمینه نمی توانند زیبایی و عملکرد را کاملا متوازن پیاده سازی کنند. اجازه دهید توافق کنیم که جنبه های خاصی از طراحی اپلیکیشن بیش از حد معمول طول می کشد. بعنوان مثال در طراحی وب سایت، زمان زیادی را برای تولید نتیجه مطلوب مورد نظر مشتری قبل از تحویل پروژه طول می کشد. طراحان وجود دارند که تجارب بسیار بدی با مشتریان دارند، زیرا از هدف وبسایت و طراحی مورد نظر مشتری خسته شده اند. طراحی برای زیبایی همیشه ممکن است به دنبال یک وب سایت، لوگو یا پوستر باشید و به خودتان بگویید "خوب، این بهتر است" و بخواهید سایت یا طرح خود را بروزرسانی کنید.همیشه باید تفکر کاربران را دنبال کنید. آیا آنها به طراحی فعلی عادت کرده اند؟ اگر تغییری ایجاد شود از آن خوششان می آید؟ طراحی زیبایی فقط به ظاهر را بهبود می بخشد. اما موجب پیچیدی و افزودن قابلیت ها یا اطلاعات جدید می شود، زیرا یک طراحی مجدد به معنی تغییر هویت است. در حال حاضر ما بر روی طراحی وب تمرکز می کنیم، اما به خاطر داشته باشید که این امر در مورد همه چیزهایی است که می تواند طراحی شود صادق است. در طراحی اپلیکیشن ، چرا مجبور به طراحی مجدد هستند؟ به دو دلیل: 1. طراحی موجود شکست بخورد و 2. نگاه تازه مورد نیاز است. در مورد اول اگر همه چیز درست باشد به احتمال زیاد کاربران به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی جدید علاقه مند می شوند. فقط به خاطر داشته باشید که برای سهولت دسترسی طراحی مجدد شده است تا استفاده از سایت را آسوده تر کند. درباره دلیل شماره دو کمی هوشمندانه تر باید عمل کرد. بازطراحی فقط برای بدست آوردن چیزهای تازه واقعا کار عاقلانه نیست. یک شانس 50-50 وجود دارد که اگر طرح قبلی مقبولیت زیادی داشته باشد و تغییر ناگهانی ، ممکن است تغییراتی ایجاد کند که می تواند منجر به کاهش شدید خوانندگان شود ، مانند آنچه در Digg و شبکه Gawker اتفاق افتاد طراحی برای کارایی هیچ چیز فانتزی در اینجا وجود ندارد ، درست مانند بسیاری از وب سایت های خبری. در واقع، اگر به وب سایت های خبری نگاه کنید، ممکن است در ابتدا سرگیجه را تجربه کنید زیرا همه چیز به نظر می رسد پراکنده شده است. این وب سایت ها زمان زیادی را برای ایجاد عادت در کاربران صرف می کنند، اما هنگامی که کاربران شناخت پایه پیدا می کنند، همه چیز خوب است. یک مثال کامل Reddit است. بیش از سه سال پیش، وقتی که من برای اولین بار وارد وبسایت شدم، به خودم گفتم: " این چه طراحی؟ حتما همه کاربرا رو فراری میده "، اما همانطور که چند دقیقه و چند ساعت در آنجا سپری کردم، به همه چیز عادت کرده ام، من ترجیح می دهم با همین رنگها و لوگوها و ظاهر از این سایت استفاده کنم. چرا؟ از آنجا که هدف خواندن، اشتراک گذاری و مشاهده رسانه های مختلف از منابع دیگر است.
  4. ارتباط میان طراحی سایت و سئو و بهینه سازی ارتباط میان طراحی سایت و سئو و بهینه سازی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به این موضوع فکر کنید که طراحی سایت و سئو چه ارتباطی می تواند با هم داشته باشند در واقع سئو و بهینه سازی بهتر سبب می شود ترافیک در طراحی سایت افزایش پیدا کند علاه بر این سئو باعث می شود تعامل زیادی با کاربران داشته باشید و از این طریق رتبه ی طراحی سایت را در موتورهای جستجو گر بهبود دهید در فضای مجازی برخی طراحی سایت ها را مشاهده می کنیم که ظاهر خوبی دارند اما نسبت به سئو و بهینه سازی بدون توجه اند و در مقابل طراحی سایت هایی وجود دارد که بسیار به سئو و بهینه سازی توجه نشان می دهند اما جلوه های بصری و گرافیک در طراحی وب سایت آنها ضعیف است بنابراین تجربه کاربری مناسب در طراحی سایت ارائه نمی دهند این موضوع ثابت می کند که طراحی سایت و سئو دو معقوله ی کاملا به هم پیوسته اند که در ادامه بیشتر به این موضوع اشاره می کنیم طراحی سایت مواردی که لازم است در آموزش طراحی سایت و سئو سایت به آن توجه داشته باشید : توجه به ساختار طراحی سایت یکی از مهم ترین مسائلی که مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرد توجه به ساختار طراحی سایت می باشد ساخت یک سایت مفید شامل صفحات مرتبط و یوآرال های مفید است که این برای گوگل بسیار اهمیت دارد توجه به یوآرال کارآمد در تعرفه طراحی سایت طراحی صفحات به زبان گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است تا توجه آن به سمت طراحی سایت شما جذب شود یکی از روش های موثر در این زمینه استفاده از یو آر ال های موثر در این زمینه است یک یوآرال کارآمد شامل کلمات کلیدی می شود به خاطر داشته باشید استفاده از اعداد و سنبل ها در طراحی سایت راهنمایی درستی برای گوگل ایجاد نمی کند تعاملی کردن ساخت سایت طراحی تعاملی به معنای درست دیده شدن صفحات در دستگاه های هوشمند است اگر طراحی سایت شما تعاملی نباشد کاربران در استفاده از آن دچار مشکلات دیداری و فنی می شوند و استفاده از آن تاثیر منفی بر آنان خواهد داشت و این موضوع به شدت بر روی رتبه ی طراحی سایت اثر گذار است به کار گیری لینک های داخلی در طراحی سایت شما در طراحی سایت علاوه بر تلاشی که برای چیدمان و جلوه های بصری به کار می برید لازم است روی تولید محتوا در طراحی سایت نیز تمرکز کنید محتوا باعث می شود تا موتورهای جستجو با طراحی وب سایت شما بیشتر آشنا شوند به جای پر کردن محتوا با کلمات کلیدی و استفاده ی زیاد از تبلیغات به تولید محتوای دسته اول فکر کنید توجه به لینک های داخلی در طراحی سایت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و ارتباط دادن صفحات با هم نقش مهمی در رتبه گیری سایت خواهد داشت داشتن استراتژی مناسب برای استفاده از کلمات کلیدی در طراحی سایت در این قسمت از مقاله بخش هایی که برای قرار دادن کلمات کلیدی بسیار مفید هستند ذکر می کنیم توجه داشته باشید که استفاده از کلمات کلیدی باید به صورت متعادل و مناسب باشد مکان های مناسب برای استفاده از کلمات کلیدی : عنوان تیترها توضیحات متا لینک های صفحه یو آر ال لینک داخلی نام پوشه طراحی سایت ویژگی های یک طراحی سایت سئو محور طبق آنچه در بالا گفته شد سئو سایت و بهینه سازی به شدت باهم مرتبط هستند شاید بتوان این گونه گفت که سئو وظیفه دارد کاربران را طراحی سایت شما بکشد و با ورود کاربران به طراحی وب سایت کار سئو تمام می شود و وظیفه ی طراحی سایت و جلوه های بصری و عملکرد صحیح سایت است که بتواند کاربر را در سایت نگه دارد آیا می توان سئو و بهینه سازی را دو معقوله ی جدا از هم دانست؟ خیر طراحی سایت و سئو و بهینه سازی دو معقوله ی به هم پیوسته محسوب می شوند که با همکاری هم و مطلوب بودن ویژگی های هر کدام می توان تجربه ی کاربری خوبی رقم زد مکان های مناسب برای استفاده از کلمات کلیدی در طراحی سایت کجاست ؟ به صورت کلی عنوان ها، تیترها، توضیحات متا، لینک های داخلی، یوآرال ها و نام پوشه ها از جاهای مناسب برای قرار دادن کلمات کلیدی محسوب می شوند مهم ترین قسمت هایی که در طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید کدام بخش هاست ؟ ساختار در طراحی سایت توجه به یوآرال تعاملی کردن طراحی سایت استفاده از لینک های داخلی مفید داشتن استراتژی برای استفاده از کلمات کلیدی
  5. چرا طراحی سایت اهمیت زیادی دارد؟ چرا طراحی سایت اهمیت زیادی دارد؟ طراحی سایت مهم ترین بخش از تجارت آنلاین به شمار می رود و برای این که وب سایت مناسبی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید می بایست از اهمیت ساخت سایت و نقش آن در روند توسعه کسب و کار آگاه باشید. ۶۶درصد از مردم به وب سایت هایی با طراحی زیبا و همین طور ساده تمایل بیشتری دارند. در این مقاله در خصوص اهمیت طراحی و گرافیگ آن توضیح می دهیم و چندین عنصر ضروری در طراحی سایت را به شما معرفی می کنیم. با این وجود اگر باز هم در طراحی سایت منحصر به فرد خود مشکلی دارید می توانید از متخصصین ما مشاوره رایگان دریافت کنید. چگونه می توان مخاطبان طراحی وب سایت را تحت تاثیر قرار دارد؟ • جذب در بازدید اول زمانی که مخاطبان شما از وب سایتتان بازدید می کنند در نگاه اول در خصوص کسب و کار شما قضاوت خواهند و این که باز خورد مثبت یا منفی نشان دهند بستگی به تاثیری دارد که در نگاه اول ایجاد می کنید. پس طراحی باید به گونه ای باشد که در چند ثانیه اول بتواند کاربر را جذب کند. اگر طراحی سایت فروشگاهی جذاب و مناسبی نداشته باشید در واقع زمینه مناسبی برای آشنایی مخاطبانتان با وب سایت های رقیب فراهم می کنید. یک طراحی سایت حرفه ای به شما کمک میکند تا درک مناسبی از کسب و کارتان به مشتریان ارائه دهید که به این ترتیب بازدید کننده تصمیم می گیرد در سایت بماند و یا این که سایت را ترک کند. • بهینه سازی برای موتور های جستجو بسیاری از فاکتور های ساخت سایت کاربر پسند به این بستگی دارد که چگونه صفحات را طراحی می کنید و مقالات را ارائه می دهید. که اگر با توجه به الگوریتم های گوگل انجام شود باعث آسان شدن کار خزنده های گوگل و سهولت ایندکس مطالب در گوگل می شود. اما اگر با اصول و قواعد گوگل پروژه طراحی سایت را به پایان نرسانید کار دشواری پیش رو خواهید داشت و امکان رتبه گرفتن و رسیدن به نتایج برتر گوگل کار ساده ای نخواهد بود. به این ترتیب نحوه انتشار محتوا و کد گذاری های اولیه طراحی سایت شرکتی باید سئو فرندلی باشند که بهترین راه برای اطمینان از روش صحیح طراحی سایت همکاری با بهترین شرکت طراحی سایت می باشد. • سهولت خدمات رسانی برای مشتریان کاربران نحوه برخورد شما را با مشتریان با توجه به صفحه وب شما قضاوت خواهند کرد. طراحی سایت شما چشم انداز کلی از سایت ارائه می دهد بنابراین اگر تلاشی برای طراحی سایت حرفه نکنید مشتریان نیز اعتمادی به خدمات رسانی شما نخواهند داشت. طراحی سایت به عنوان نماینده مجازی شما شناخته می شود و اگر طراحی سایتی واضح، مدرن و کاربر پسند داشته باشید بازدید کنندگان استقبال بیشتری خواهند کرد. به این ترتیب بازدید افراد جدید از سایت احساس جذب مشتریان جدید را به کاربران خواهد داد. به طراحی سایت خود به چشم هویت مجازی و چهره دیجیتالی تجارت خود نگاه کنید که کاربران هنگام بازدید از سایت با چه چهره ای رو به رو می شوند و چگونه از آن ها استقبال می کنید. طراحی سایت مدرن و کارآمد مانند فردی با روابط اجتماعی بالا می تواند بر جذب کاربر موثر باشد. • ایجاد حس اعتماد کاربران به وب سایت های ضعیف و مطالب قدیمی و اکسپایر شده اعتماد ندارند و همواره به دنبال مطالبی هستند که در به روز ترین تاریخ آپلود شده باشند. در واقع اگر می خواهید کاربران سایت شما را به عنوان وب سایتی منبع شناسایی کنند باید با اطلاعات روز همگام باشید و به طور منظم مطالب قدیمی را به روز رسانی کنید. برای مثال تصور کنید فردی به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت است اگر شرکت شما نتواند نمونه کار های قوی ارائه دهد مسملا کارفرما به دنبال شرکت دیگری خواهد رفت وب سایت به همین شکل عمل می کند اگر اعتماد کاربر جذب نشود به سراغ طراحی وب سایت دیگری می رود. به این ترتیب بسیار مهم است که حس اعتماد را در کاربران ایجاد کنید تا زمان بیشتری در سایت سپری کنند تا شما فرصت معرفی تمام بخش ها و خدمات خود را داشته باشید. • آنالیز رقبا کی از مهم ترین دلایلی که به طراحی وب سایت نیاز دارید این است که رقیبانتان نیز در این زمینه فعال هستند و اگر می خواهید از رقبای خود عقب نمانید ساخت سایت و طراحی اپلیکیشن یکی از مهم ترین اقدامات است. هنگامی که در میدان رقابت با رقیبان خود هستید به دنبال ویژگی هایی هستید که شما را از رقیبان متمایز کند به این ترتیب خدمات بهتری ارائه می دهید اما این که چگونه از رقیبان متمایز شوید در گرو آنالیز رقبا است. باید بررسی کنید رقیبانتان چه اقدامات و فعالیت هایی انجام می دهند که کاربران را جذب کنند و این که نقطه ضعف آن ها چیست. به دنبال آن با تبدیل کردن نقطه ضعف رقیب به نقطه قوت خود یک تمایز اصلی میان شما ایجاد می شود.
  6. طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل طراحی سایت طراحی سایت در مورد قابلیت استفاده و بخش هنری و زیبایی شناختی کار است، اما تعامل موثر با کاربر جهت افزایش نرخ تبدیل چیز دیگریست. می خواهم به هر دو نکته بپردازم و سعی کنیم این دو ایده را با بهینه سازی نرخ تبدیل (یا CRO) ادغام کنید . اگر شما همزمان بتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید و همچنین قابلیت استفاده را مناسب نگاه دارید، این پیروزی برای شما است. یکی از اولین تغییراتی که ممکن است در نظر بگیرید ساخت طرح رنگی متفاوت است. زیرا رنگها تاثيرات حسی دارند و احساسات خاصی را در بازديدکنندگان بیدار می کنند .به طور معمول برای افزایش نرخ تبدیل از رنگ های غیر غالب صفحه استفاده کنید. زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند، شما می توانید یک مطالعه موردی Hubspot در مورد طراحی دکمه سبز و قرمز است بررسی کنید. جالب است بدانید دکمه سبز عملکرد خوبی در این صفحه ندارد زیرا سبز در حال حاضر یک رنگ غالب در صفحه است. من به عنوان طراح ترجیحم دکمه سبز ولی جهت بهبود نرخ تبدیل دکمه قرمز ظاهرا بهینه تر است. شبیه هر چیز دیگری در طراحی UI، به کنتراست توجه کنید. مهم نیست چه طرحی داشته باشید.اگر تبدیل هایتان بیشتر مربوط به لینکها یا ثبت نام کاربر می باشد، از رنگها استفاده کنید که بتوانید این عناصر را از صفحه جدا کند. به عنوان مثال در صفحه فرود Flinto از دکمه هایی با رنگ روشن جهت کارایی بهتر استفاده می شود. در نهایت تبدیل با استفاده از المانی رخ می دهد که در پایان کاربر با آن تعامل برقرار می کند . ممکن است ایجاد یک حساب جدید باشد، یا یک خرید را انجام دهند یا در خبرنامه سایت ثبت نام کنند. صفحه اصلی ResumeBaking یکی از نمونه های مورد علاقه من است، زیرا آنقدر آشکار است، این کار فوق العاده خوب است. مجموعه ای از آیکون های فلش کوچک به سمت دکمه اصلی اشاره می کنند و کاربر را به کلیک بر روی آن تشویق می کند. این یک روش قوی برای جذب کاربران جدید است . Lookback در طراحی وب سایت صفحه اصلی دارای یک فرم ثبت نام است. به جای اینکه تنها با فشار دادن یک دکمه کار صورت گیرد، کاربر همچنین بایستی آدرس ایمیل خود را وارد کند. در کل فرم احساس می شود مرز سفیدی با کنتراست بالا المان ها را جدا می کند و در مقابل هدر آبی سبز ظاهر می شود. این طراحی در پایین صفحه نیز استفاده می شود .اگر آپشن های بیشتری داشته باشید می توانید همین روند را ادامه دهید، بعنوان مثال می توانید دو دکمه را ببینید در عین تمایز با رنگبندی صفحه اصلی از یکدیگر نیز جدا هستند. این تکنیک در صفحه اصلی sketch استفاده می شود و من فکر می کنم که این کار به خوبی انجام شده است. هر آنچه که شما می توانید انجام دهید برای برجسته کردن عملگر اصلی صفحه طراحی اپلیکیشن ، مسیری طولانی در جهت بهینه سازی تبدیل خواهد بود. شما ممکن است از محتوای عالی نوشته باشید اما به طراحی وب سایت خود فکر نکنید. به چگونگی ساخت اپلیکیشن خود و محتوای که برای CTA دارید، نگاه کنید. آیا واقعا کاربر را تشویق به اقدام می کند؟ آیا متن به اندازه کافی خوانا است؟ آیا پس از خواندن آن احساس الهام می کنند؟ صفحه اصلی AdEspresso یک نمونه درخشان برای متن و دکمه است. دکمه سبز توجه بیشتری نسبت به عنوان جلب می کند، به علاوه آن سبز روشن است و واقعا مخالف با بقیه طرح صفحه است. با اضافه کردن کلمات مانند "free" شما به کاربر می گویید که آمده ورود و استفاده از سیستم است. به یاد داشته باشید قبل از هر کاری، ابتدا باید توجه را جلب کنید. متن بزرگ و خوانا با محتوای ضرب آهنگ دار مطمئنا توجه کاربر را سریع جلب می کند متن وب ممکن است به عنوان بخشی از طراحی بصری به نظر نرسد اما مطمئن باشید بخشی از تجربه کاربری است. به عنوان مثال این مطالعه موردی که به سادگی از کلمه " رایگان" در نزدیکی CTA اضافه شده است. این کلمه اضافی نرخ تبدیل را حدود 28٪ افزایش داد که یک پرش بسیار بزرگ است. در دنياي طراحی اپلیکیشن سنندج، هيچگاه هيچگاه نمي توانيد هيچ دليلي داشته باشيد بدون آنکه ابتدا آزمايشات آن را ثابت کرده باشند. مطالعه موردی جالب از Highrise برای مقایسه دو صفحه یکی پر از گرافیک و فلش در مقایسه با یک فرم طولانی است. صفحه گرافیکی سنگین است و با به نظر می رسد خیلی بهتر باشد، اما در صفحه طولانی تر نرخ تبدیل 37٪ افزایش یافته است! تیم آزمایش A / B دیگری را انجام داد در برابر یک صفحه اصلی با عکس یک شخص واقعی در پس زمینه. ایجاد یک تجربه شخصی تر نرخ تبدیل بیش از 100٪ افزایش یافت. تصور این است صفحه گرافیکی سنگین بهتر عمل کند. با این وجود از طریق آزمایش طرح های مختلف تیم درس های ارزشمندی را آموخت: هرگز فرض نکنید! من پیشنهاد می کنم چند ایده طراحی مختلف برای صفحه اصلی (یا صفحه فرود) را تصور کنید و ببینید چه چیزی را می توانید تغییر دهید که ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهد. مایل باشید طرح کلی فعلی خود را فراموش کنید و طرح کاملا جدیدی را آزمایش کنید. ممکن است کاملا نتیجه بی تاثیر باشد، اما ممکن است منجر به نرخ تبدیل بسیار بیشتر شود.