تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود     

  1. دیروز
  2. کدگذاری و برنامه نویسی چیست ؟ به زبان ساده ، کدگذاری به معنای نوشتن کد برای برنامه ها یا توسعه وب میباشد. در طرف دیگر ، برنامه نویسی هنگام ایجاد برنامه ها ظاهر میشود، در حالی که کدگذاری تنها یکی از جنبه های آنها است. اگر زمانی را در دنیای توسعه وب پا گذاشتید ، احتمالاً اصطلاحات برنامه نویسی و کدنویسی را که به جای یکدیگر استفاده می شوند ، شنیده اید. در ذهن اکثر مردم ، کدنویسانت و برنامه نویسان یک چیز هستند و شخصی را که از زبانی استفاده می کند را با برنامه نویسان را یک چیز می دانند این تصور اشتباه نیست . در حقیقت ، برنامه نویسی و کدنویسی کامپیوتری از یکدیگر متمایز هستند. خب ، تفاوت این دو چیست؟ در ادامه تفاوت های کد نویسی و برنامه نویسی را برای تان ذکر کرده ایم؛ کدگذاری چیست؟ در ابتدایی ترین سطح ، کدگذاری عبارت است از ترجمه از یک زبان انسانی به یک زبان مبتنی بر ماشین. رمزگذار چند زبانه است و با همان نگرش شخصی که ارتباط بین افرادی را که به زبانهای مختلف صحبت می کنند تسهیل می کند کار می کند. وقتی با کد کار می کنید ، مطمئن شوید که رایانه دستورالعمل ها و اطلاعاتی را که ارائه می دهید دریافت می کند. به عبارت دیگر ، کدگذاری فقط به عمل نوشتن کد اشاره دارد. کدگذاری تنها یک جنبه از کار برنامه نویسان در هنگام برنامه نویسی است. هنگامی که به عنوان یک برنامه نویس کار می کنید ، کارهای پیچیده همراه با کدگذاری ، مانند اشکال زدایی ، تست و پیاده سازی کد خود را با هدف نهایی پیچاندن یک محصول نرم افزاری با کیفیت ، پیش می برید. برنامه نویسی چیست؟ تعریف یک برنامه نویس کسی است که برنامه های پیچیده ای را ایجاد می کند که ماشین ها می توانند آن را بخوانند و اجرا کنند یعنی برنامه نویسی شامل ارائه مجموعه ای کامل از دستورالعمل ها برای اجرای کامپیوترها است. اگر می توانید چنین برنامه ای بسازید و اطمینان حاصل کنید که خطایی ندارد ، یعنی شما یک برنامه نویس هستید. منبع شرکت برنامه نویسی وب نگاه
  3. شارژر گوشی یکی از مهم ترین و اصلی ترین لوازم جانبی هست که بدون آن می توان قاطعانه گفت که گوشی هیچ ارزشی ندارد چرا که منبع تغذیه گوشی توسط شارژر شارژ می شود. از این رو نقش مهمی را دارا هستند و باید در خرید آنها دقت کنیم. اما لازم به ذکر است که میزان ولتاژ شارژر گوشی بنابر باتری گوشی تعیین می شود و به همین دلیل زمانیکه میزان ولتاژ ورودی به گوشی تغییر کند، اولین چیزی که آسیب می بیند باتری است. و سپس به مراتب گوشی و سخت افزار آن نیز حتی ممکن است تحت آسیب قرار بگیرند و تمامی این موارد ناشی از شارژر اشتباه و تقلبی ایجاد خواهد شد. از این رو حتما و حتما برای خرید شارژر باید دقت و توجه کافی را بکار بگیریم تا به گوشی ما آسیبی وارد نشود. با این وجود شاید در حین خرید شارژر دچار افراد سودجویی شویم که برای بفروش رساندن شارژرهای تقلبی خود دست به هر کاری میزنند. اما تکلیف چیست؟! چگونه می توانیم تفاوت شارژر اصلی با تقلبی را تشخیص دهیم؟! با وجود این سوالات، تشخیص شارژر تقلبی و اصلی کار آسانی است که شما می توانید این کار را به راحتی انجام دهید و برای انجام آن نیز فقط باید کمی توجه کنید. در ادامه این گزارش از نمناک شما را با روش های تشخیص شارژر تقلبی از اصلی آشنا خواهیم ساخت که بی ش می تواند کاربرد موثری در انتخاب شما داشته باشد. 1- لوگو شرکت سازنده بر روی شارژر اولین چیزی که می تواند فورا نظر شما را به خود جلب کند، لوگو شرکت سازنده است که در این گزارش ما تصمیم گرفتیم تا از شارژر سامسونگ استفاده کنیم. از این رو برای تشخیص شارژر تقلبی سامسونگ باید کمی عمیق تر لوگوی روی شارژر را مشاهده کنید. این لوگو باید به بهترین شیوه ممکن بر روی شارژر پرینت شده باشد که حتی ذره ای جوهر در اطراف آن وجود نداشته باشد. 2- نوشته های روی شارژر اینک نوبت به بررسی تمام اطلاعات و نوشته های بر روی شارژر رسیده است. خب همان گونه که مشاهده می کنید، شارژر سمت راست تصویر با جوهر بیشتر و با وضوح بهتری چاپ شده است. همچنین شما می توانید با بررسی نوشته های روی شارژر تفاوت شارژر اصلی و تقلبی را به راحتی متوجه شوید. 3- درزهای شارژر درپوش بالایی شارژر که دارای لوگو سامسونگ است، باید به گونه ای برش داده شود که هیچ اثر دندانه ای روی آن وجود ندارد که در تصویر ذیل کاملا واضح است. تمام درپوش بالایی باید بصورت یک دست و یکنواخت در جای خود قرار بگیرد که در تصویر می توانید نمونه یک شارژر تقلبی را مشاهده کنید. 4- شارژر اصلی سامسونگ ساخت کجاست؟ کشور سازنده شارژرهای سامسونگ کشور چین می باشد و این شارژرها با خروجی های مختلف طراحی و ساخته می شوند. بنابراین باید در حین خرید شارژر باید میزان ولتاژ خروجی را ببینید و بر اساس گوشی خود خریداری کنید تا باتری آسیب نبیند. از این رو اگر گوشی شما Fast Charge باشد، وقتی شارژر تقلبی را به آن متصل می کنید، در اصل به باتری گوشی آسیب میرسانید! 5- محل قرار گیری پورت USB شارژر همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید،برای شارژرهای این مدلی سامسونگ محل قرار گیری صحیح و درست پورت USB در بالای نوشته و اطلاعات شارژر باید باشد و در غیر اینصورت شارژر تقلبی می باشد. دنبال شارژر اصلی برای گوشیت هستی؟ لینک خرید شارژر موبایل
  4. هفته گذشته
  5. گوگل قابلیت جدیدی به اندروید اضافه کرده که امکان می دهد فایلها میان دو دستگاه اندرویدی به راحتی و بدون نیاز به باز کردن برنامه مبادله شوند. به گزارش ایسنا، این قابلیت جدید که پاسخ گوگل به ویژگی "ایردراپ" اپل است، اشتراک گذاری در نزدیکی (Nearby Share) نام دارد و کاربران اندروید مدتها خواستار آن بودند. قابلیت جدید هنگامی که دستگاههای اندرویدی نزدیک هم قرار دارند تشخیص داده و اجازه می دهد کاربران بدون اجرای برنامه، به اشتراک گذاری محتوا بپردازند. هنگامی که کاربران اندروید دریافت کننده را انتخاب می کنند، گوشی به طور اتوماتیک بهترین راه برای اشتراک گذاری فایل مانند استفاده از بلوتوث یا وای فای را انتخاب می کند. این قابلیت حتی هنگامی که دستگاه آفلاین است هم کار می کند. دارندگان دستگاه اندرویدی می تواند محتوا را به صورت ناشناس دریافت و ارسال کنند زیرا گزینه هایی برای مخفی شدن یا آشکار شدن برای همه یا برخی از تماسها وجود دارد. این قابلیت در ماههای آینده در کروم بوک موجود خواهد بود و تقریبا مانند ایردراپ است که در دستگاههای آیفون، آی پد و مک کار می کند. قابلیت Nearby Share در گوشیهای مجهز به نسخه ۶ اندروید موجود خواهد بود و برخی از گوشیهای گوگل پیکسل و سامسونگ، نخستین دستگاههایی خواهند بود که این آپدیت را دریافت می کنند. گوگل اعلام کرده که سایر گوشیها این قابلیت را در هفته های آینده دریافت خواهد کرد. این قابلیت پیش از این در ظرفیت محدود برای برخی از تلفنهای اندرویدی که نسخه بتای "گوگل پلی سرویس" را نصب کرده بودند، موجود بود. طبق آمار موسسه آی دی سی، سیستم عامل اندروید گوگل ۸۵.۴ درصد از استفاده جهانی از تلفن هوشمند را به خود اختصاص داده است اما فاقد گزینه مشابه ایردراپ اپل بود. خرید گیفت کارت اپل سم زدایی بدن از مواد مخدر، سیگار و الکل گوگل پیشتر از قابلیت اشتراک گذاری فایل با استفاده از فناوری NFC که اندروید Beam نام داشت، پشتیبانی کرده بود اما سال گذشته آن را در آپدیت اندروید ۱۰ حذف کرد. این آپدیت پس از آن آمد که کاربران اندروید خواستار قابلیت اشتراک گذاری فایل مشابه ایردراپ اپل شدند. بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، این ویژگی در حالی اضافه شده که سازندگان گوشی پیش از این قابلیت اشتراک گذاری سریع محتوا میان دو دستگاه را اضافه کرده اند. غولهای فناوری چینی اوپو، ویوو و شیائومی در ژانویه ابتکاری را برای اشتراک گذاری سریع فایل بین دستگاههای ساخت این شرکتها اعلام کرد. سامسونگ هم ویژگی به نام "کوئیک شیر" را در مدل گلکسی اس ۲۰ عرضه کرده است.
  6. eli-moghadam

    مشخصات انواع گلس های موجود در بازار

    برای خرید محافظ صفحه نمایش گوشی ابتدا باید جنس آنها را بشناسید. در بازار مدل های مختلفی از گلس ها وجود دارند و به طور عام همه ی ما کلماتی مانند گلس های پلاستیکی و گلس های شیشه ای را بارها و بارها شنیده ایم و همه می دانیم که محافظ های پلاستیکی به مراتب ارزان تر هستند. اما آیا واقعا همین دو نوع گلس وجود دارد؟ در ادامه به بررسی دقیق تر و تخصصی انواع گلس ها می پردازیم. با ما همراه باشید. انواع گلس ها از لحاظ جنس گلس های مات گلس های مات یا ضد تابش نور برای استفاده در نور مستقیم خورشید مناسب هستند زیرا نور خورشید را به سمت چشم ها منعکس نمی کند. اصطلاح 9 اچ سختی. یعنی اگر با مدادی که سختی آن ( 9اچ ) است بر روی گلس بکشیم هیچ خط و خشی بر روی آن نمی افتد. این نوع گلس ها به دلیل اینکه سطح شیشه مات حالت لیزی ندارد و زبر است حرکت انگشت بر روی این نوع محافظ صفحه نمایش تلفن حس خوبی دارد و مورد توجه برخی از مشتریان قرار می گیرد. البته این نوع گلس در کشور ما تا حدودی نایاب است! گلس های براق اثر انگشت ، لکه ی روغن ، گرد و غبار و... هر لحظه ممکن است که بر صفحه نمایش گوشی ما بنشینند با یک دستمال مرطوب ساده می توان تمیز کرد. این گلس ها بسیار شفاف و درخشان هستند و زیبایی خاصی را برای شما رقم می زند. اسم دیگر این نوع گلس ها شیشه ای است. ضخامت خیلی کم و مقاومت بالا در برابر ضربه از دیگر مشخصه های این گلس می باشد که باعث محبوبیت آن در بین مشتریان شده است. گلس های پرایوسی شاید محبوب ترین گلس برای مترو سواران یا کسانی که از وسایط نقلیه عمومی استفاده می کنند این محافظ صفحه پرایوسی چیزی شبیه معجزه باشد! شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد! داشتن یک حریم خصوصی در مترو برای افرادی که به طور مداوم از مترو استفاده می کنند یک نیاز اساسی است که این نوع گلس این نیاز را برآورده کرده است. خصوصی کردن صفحه نمایش موبایل مهم ترین ویژگی این گلس ها می باشد در کنار این که نور آبی را فیلتر می کند، ضد خط و خش است و دارای یک پوشش اولئوببوبیک است که باعث می شود اثر انگشت و علائم لک تا جای ممکن کاهش یابد. گلس تی پی یو چیست؟ نصب سخت گلس تی پی یو باعث شده تا استقبال زیادی از این نوع محافظ صفحه دیده نشود. برای نصب این گلس پلاستیکی انعطاف پذیر باید از یک اسپری برای رفع حباب های ایجاد شده استفاده کنیم که کار را کمی سخت می کند. قیمت ارزان این نوع گلس باعث شده تا بهترین گزینه برای گوشی های قدیمی و استفاده شده باشد اما برای محافظت از صفحه نمایش اسمارتفون ها گزینه مناسبی نیست. محافظ صفحه نمایش PET این محافظ صفحه پلاستیکی انعطاف زیادی نداشته و حتی در رده بعد از تی پی یو قرار می گیرد و اصلا گزینه پیشنهادی مناسبی نیست. در برابر ضربه و خط و خش مقاوم نبوده و در صورت بخورد با زمین آسیب گوشی شما حتمی است. محافظ گوشی موبایل محافظ صفحه نمایش UV این نوع گلس به دلیل قیمت بالا و نصب دشواری که دارد نتوانست نظر مشتریان را به خود جلب کند. این گلس ها دارای مایع مخصوصی است که جزوی از مراحل نصب آن می باشد که باعث عدم رضایت عموم مشتریان شده است. البته این محافظ صفحه برای گوشی های خمیده که مشکل پوشش سراسری گلس بر روی صفحه نمایش را دارند تا حدودی برطرف کرده است. محافظ صفحه نمایش نانو گلس نانو یکی از محبوب ترین مدل های محافظ صفحه است. دوام و ماندگاری بالا ، ضد خط و خش بودن و از همه مهم تر خاصیت نانویی آن که باعث می شود مایعات را از روی خود عبور داده و دغدغه بزرگ مشتریان و کاربران را برطرف سازد. ضد آب بودن و نداشتن حباب از دیگر مزیت های این نوع محافظ می باشد. به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای استفاده و پیشنهاد به بقیه باشد. محافظ صفحه نمایش فول کاور این نوع محافظ همانطور که از نامش پیداست تمام صفحه نمایش گوشی را پوشش می دهد اما بر خلاف مدل یو وی نصبی آسان دارد. ضد آب و ضد حباب است. دوام بالایی دارد. جای اثر انگشت رویش نمی ماند و کلا این نوع گلس صفحه گوشی مورد مناسب و معقولی برای انتخاب است.
  7. جدیدا
  8. سلام رامین جان عزیز انشالله شما هم با حرفه های خوبتون به من امید و انرژی میدید قالب هایی هایی هم که خریدار شده و در پنل نیست رو تیکت ارسال بفرمایید تا حلش کنیم
  9. اصلا وبیت رو میبینم حس طراحی سایت و مدیریت دوباره برمیگرده بهم ، الان چند ساله از زمان رفتنت دیگه نه سایتی دارم نه وبلاگی ، منتظر کارای جذابت هستم ، فقط هوای مشتریای قدیمیت رو داشته باش ، پنلمم الان سر زدم خوشبختانه 2 تا قلب صاحب و آبان موزیک هم سرجاش بود اما قالب های شهاب و رسانه رو نداشتم متاسفانه پاک شده بودن ، به هر حال خوشحالم که برگشتی محمد جان ، من از زمان فامو باهاتم تا الان از زمان ، پی اچ پی نیوک تا الانننن 😄 البته یادم میاد زمانهای قدیم به یاهو مسنجرت پیام میدادیم و کمک میگرفتیم ازت اگه خاطرت باشه
  10. بله به روی چشم آپدیت خواهد شد منتظر باشید
  11. سلام لطفا محصولات رو آپدیت کنید...
  12. سلام کاربر عزیز و گرامی سال 95 بنا به دلایل شخصی و مشکلات مالی وبیت به شخص دیگری واگذار شد. حال بعد از گذشت سه سال وبیت از همان شخص خریداری شد. از تاریخ 1398/11/20 سایت از آقای مصطفی قدیمی خریداری شد و تمامی محصولات و امتیاز های وبیت در اختیار بنده محمد پورداداش (محمدفامو) هست. امیداوارم مثل سابق بتونم کمک حال وبمستران عزیز و گرامی باشم. تمامی محصولات و قالب های وردپرس به مرور زمان آپدیت خواهند شد و مشکلات و کدهای محصولات بروزرسانی خواهند شد. در طول این کارهای به احتمال زیاد 2 قالب موزیک به نام های جوان موزیک و دی موزیک (پی ام گرافیک) منتشر خواهد شد. لطفا عجله نکنید دوستان عزیزم چون سایت رو به تازگی تحویل گرفتم و تازه بکاپ رو رستور کردم پس نیاز دارم تا مدتی مشکلات خود وبیت رو حل کنم سپس به مشکلات شما دوستان برسم. هرگونه مشکلی داشتید که ضروری بود از طریق پشتیبانی و ارسال تیکت با بنده در ارتباط باشید. وبیت بازگشت ( نظرات و پیشنهادات خود را ارسال کنید )
  13. remap

    قیمت باطری ماشین

    یکی از سوالات متداولی که به هنگام خرید باطری، در ذهن مشتریان شکل می‌گیرد، این است که “بهترین مارک و قیمت باطری ماشین کدام است؟”. و حالا ما قصد داریم در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم و بهترین مارک باطری ماشین را به شما معرفی نماییم. باطری‌ها تاثیر مستقیم و بالقوه‌ای در کارکرد خودرو دارند و انتخاب صحیح نوع باطری نیز کیفیت و کارایی عملکرد خودرو را ارتقا می‌بخشد. مدت زمانی که مبادرت به روشن کردن ماشین می‌کنیم و سوییچ را می‌چرخانیم تا زمان استارت خوردن و روشن شدنش نباید بیشتر از حدود ۲ ثانیه زمان ببرد؛ در غیر این صورت متوجه می‌شویم که باطری ضعیف شده یا ایرادی به آن وارد آمده است. هنگامی که ولتاژ متناسب باطری خودرو که معمولا ۱۲ ولت است، کم می‌شود و به محدوده ۸ یا ۹ می‌رسد، آنگاه متوجه می‌شویم که استارت خوردن‌های ماشین نیز طولانی‌تر شده است‌. در این حالت احتمالا به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خواهیم بود تا بتوانیم عملکرد بهتری را حین استارت خوردن خودرو شاهد باشیم. بهترین مارک باطری ماشین خارجی در میان کمپانی‌های خارجی تولید کننده باطری خودرو، برندهای کره‌ای جایگاه ویژه‌ای در ایران دارند و افراد وقتی به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خارجی می‌گردند، بیشتر در میان مارک‌های کره‌ای خواهند گشت. سوالی که اغلب در ارتباط با این باطری‌ها مطرح می‌شود این است که “بهترین مارک باطری ماشین کره‌ای کدام است؟” و اغلب پاسخ‌ها به دو مارک برتر “پوما” و “دلکور” خلاصه می‌شود. در میان انواع باطری های خارجی خودرو، برندهای پوما و دلکور از جمله بهترین باطری های خودرو محسوب می شوند. در میان انواع باطری های خارجی خودرو، برندهای پوما و دلکور از جمله بهترین باطری های خودرو محسوب می شوند. بهترین مارک باطری ماشین ایرانی باطری ایرانی بهتر است یا کره‌ای؟ باید بدانیم با توجه به پیشرفت روز افزون و چشم‌گیر صنایع تولید قطعات خودرو که بخش‌های باطری سازی نیز جز قسمت‌های حائز اهمیت آن به شمار می‌آید، فضای رقابتی زیادی میان محصولات داخلی و خارجی ایجاد شده است و می‌توان به جرات اذعان داشت که محصولات داخلی به لحاظ کیفیت و کارایی اگر بالاتر از تجهیزات خارجی نباشند، پایین‌تر هم نیستند. به عنوان مثال باطری سازی سپاهان یا تولیدات باطری صبا، جز کمپانی‌های ایرانی تهیه کننده باطری خودرو هستند که محصولاتشان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.برای قیمت باطری ماشین به این سایت مراجعه نمایید. لذا با خرید محصولات داخلی علاوه بر اینکه می‌توانیم از یک محصول با کیفیت استفاده کرده و نسبت به کارایی آن مطمئن باشیم، از تولیدات داخلی نیز حمایت نموده و گام قابل توجهی را در مسیر به چرخه در آوردن چرخ صنعت کشور بر می‌داریم.
  14. remap

    آموزش برنامه نویسی

    برای شروع کار باید تصمیم بگیرید تو چه حوزه ای میخواهید وارد شوید و برنامه نویسی کنید. میدانید که برنامه نویسی بیشتر از اون چیزی که فکرش را می کنید گسترده است و هر کس بهتره بجای اینکه تو همه حوزه ها دست ببرد ، فقط توی یک حوزه خاص و شاید بهتر باشه بگیم یک زبان برنامه نویسی خاص متخصص باشد. این رو به عنوان یک اصل پایه و مهم در نظر داشته باشید بهترین زبان برنامه نویسی چیست؟ اگر از هرکسی که کمی با برنامه نویسی آشنایی دارد بپرسید که بهترین زبان برای شروع برنامه نویس چیست؟ بدون شک جوابش C یا C++ خواهد بود.C را میتوان یک زبان مادر دانست بطوری که خیلی از زبان های کنونی از این زبان متولد شده اند. برای شروع پیشنهاد ماهم سی یا سی پلاس پلاس یا جاوا است. البته نیاز نیست همه چیز را یاد بگیرید در ابتدا بهتره مفاهیم کلی مثله متغیرها، انواع داده ها، آرایه ها، دستورات کلیدی مهم، تابع نویسی، کلاس ها، ارث بری، اشارگرها و امثال اینها رو یاد بگیرید. چون این مفاهیم در همه زبان ها وجود دارند و شما را آماده یادگیری زبان اصلی که میخواهید با آن کار کنید میکند. برای آموزش برنامه نویسی چکار کنیم؟ شاید از هر کسی که اکنون برنامه نویس است بپرسید با چه روشی توانسته برنامه نویس را یاد بگیرد به شما جواب های متفاوتی بدهند. بعضی ها بر روی کتاب تاکید دارند چون معتقند بسیار منسجم است مخالفان نیز یادگیری از روی کتاب را واقعا خسته کننده میدانند. عده ای هم اینترنت را بهترین استاد می دانند چون اعتقاد دارند هرچیزی درآن یافت میشود مخالفان نیز میگوید اینترنت در واقع انبوهی از اطلاعات است که میتواند شما را سردرگم کند همچنین هرکسی میتواند آنها را تولید کرده باشد و معتبر نباشد یک عده هم رفتن به کلاس های رو به دلیل پروژه محور بودند پیشنهاد میدهد، مخالفان این روش یادگیری را استاد محور و متکی به دانش مدرس میدانند. فیلم های آموزشی شرکت های معتبر آموزشی هم روشی که است که بعضی ها پیشنهاد میدهد که در اینجا مخالفان حرفی برای گفتند ندارند. چون تمام ویژگی های خوب روش های قبلی را باهم دارد: منسجم است، بهترین اساتید جهان مدرس آنهایند، ارزان قیمت است و پروژه محور هستند برنامه نویسی پایتون زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا و بسیار حرفه ای است.این زبان برنامه نویسی به صورت open source است.هدفی که این برنامه در نظر دارد به این صورت است که خوانایی کد های دستوری برنامه را به بالاترین سطح برساند برنامه نویسی جاوا زبان برنامه نویسی جاوا (Java) توسط شخصی به نام Gosling James در شرکت Sun Microsystems ایجاد شده است.این زبان برنامه نویسی شی گرا است و سینتکس های این زبان مبتنی بر زبان های C و C ++ است برنامه نویسی جاوا اسکریپت در رابطه با زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت باید گفت که یک زبان اسکریپتی و شی گرا است.زبان جاوا اسکریپت در صفحات HTML کاربرد بسیاری دارد. آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت بسیار آسان است برنامه نویسی پی اچ پی زبان برنامه نویسی PHP یک زبان برنامه نویسی توسعه یافته برای طراحی وب است.PHP یک زبان برنامه نویسی (Open Source) است.کدهای PHP باید روی یک سرور اجرا شوند برنامه نویسی سوئیفت زبان برنامه نویسی Swift توسط شرکت اپل ارائه شده است.سوئیفت یکی از پر کاربردترین برنامه های در حال توسعه است که فقط برای اپل کاربرد دارد برنامه نویسی گو یک زبان بسیار سریع و کامپایلری است. GOزبان برنامه نویسیاین زبان برنامه نویسی مانند بسیاری از زبان های دیگر اپن سورس است.بسیار کاربردی و کار آمد است روشی را برای یادگیری برنامه نویسی انتخاب کنید که ساده باشد و باعث شود از یادگیری لذت ببرید. اگر از من بپرسید چه روشی را برای آموزش برنامه نویسی پیشنهاد میدهم بدون شک اولین گزینه من دیدن فیلم های آموزشی است
  15. remap

    تبلیغات آنلاین

    تبلیغات آنلاین و یا تبلیغات دیجیتال مزایای بیشماری برای کسب و کارها دارد که از مهمترین آنها می توان به کاملا هدفمند بودن و کم هزینه بودن آن اشاره کرد. تبلیغات آنلاین انواع مختلفی دارد که در این مقاله به تبلیغات بنری، متنی و کلیکی و تبلیغات در سایت های پر بازدید می پردازیم. همه چیز درباره تبلیغات آنلاین به گزارش اختصاصی آکادمی دیجیتال مارکتینگ؛ افزایش روزافزون کاربران اینترنت و پتانسیل موجود در این فضا سبب شده تا بسیاری از کسب‌و‌کارها به تبلیغات در فضای دیجیتال روی آورند. بی‌تردید شما نیز در اینترنت با نمونه‌های بسیاری از صفحات تبلیغاتی مواجه شده‌اید که هرکدام از این تبلیغات آنلاین ادبیات و شکل خاص خود را داشته‌اند. ممکن است برخی از آن‌ها بسیار جذاب و گیرا بوده و شما را به خود درگیر کرده یا بالعکس جنبه مزاحمت برای‌تان داشته باشد. تبلیغات آنلاین و یا تبلیغات دیجیتال هر ادبیاتی که داشته باشد یا در هر قالبی ریخته شود، یک هدف اصلی را دنبال می‌کند و آن هم جذب مخاطب بیشتر برای کالا یا خدماتی است که یک بیزینس ارائه می‌دهد. شاید این سوال برای‌تان پیش آمده باشد که کدام نوع از تبلیغات در فضای دیجیتال اثرگذاری بیشتری داشته و شما را با بازدهی بالاتری به هدف می‌رساند. برای پاسخ به این سوال لازم است ابتدا با اجزای دیجیتال مارکتینگ آشنا شده و در ادامه بیشتر در مورد تبلیغات آنلاین، انواع آن و کاربرد هرکدام از آن‌ها بدانید. در مقاله ی “چگونه تبلیغات خود را هدفمند کنیم” مقدمه‌ای درباره کانال‌های دیجیتال مارکتینگ ذکر کردیم. در این درس و درس‌های آتی به تفصیل در مورد این کانال‌ها صحبت خواهیم کرد. اجزاء دیجیتال مارکتینگ کانال‌های بازاریابی دیجیتال زیرساخت‌هایی هستند که در دیجیتال مارکتینگ با آن رو به رو هستیم و می‌بایست از آنها استفاده نماییم. این اجزا شامل دسته بندی های اصلی زیر است: وب‌سایت تبلیغات آنلاین ( تبلیغات دیجیتال ) بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) ایمیل مارکتینگ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بازاریابی محتوایی (Content Marketing) تحلیل دیجیتال روابط عمومی آنلاین بازاریابی موبایلی وب‌سایت وب‌سایت اولین کانالی است که به عنوان یک زیرساخت در دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون داشتن وبسایت نمی‌توان فعالیت دیجیتال مارکتینگ را به‌صورت کامل انجام داد و عملا تبلیغات آنلاین خاصی داشت. ممکن است بگویید که با یک پیج اینستاگرام هم می‌توان فروش داشت. بله فروش اتفاق می‌افتد اما بخشی از اقدامات دیجیتال مارکتینگ است. نمی‌توان بیزینس خود را صرفا به سمت فضای اینستاگرام یا تلگرام برد و انتظار داشت که این بیزینس به موفقیت برسد. به همین دلیل، زیرساخت فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ را وب‌سایت می‌دانیم. ممکن است شما به جای وب‌سایت، اپلیکیشن (APP) داشته باشید. اپلیکیشن و وب‌سایت داراییهایی (ASSET) هستند که متعلق به شماست اما در فضای رسانه‌های اجتماعی نمی‌توان این کار را انجام داد. همچنین تبلیغات در سایت های پر بازدید نیز از راه های پر بازده می باشد. وب سایت پایه تبلیغات آنلاین وب سایت به کسب و کار شما اعتبار زیادی می بخشد و پایه و اساس تبلیغات آنلاین و تبلیغات دیجیتال است. در گذشته بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب وجود داشته‌اند که به دلیل محبوبیت بالا، توسعه اینترنت بین مخاطبین و حضور تعداد زیادی از آن‌ها در این شبکه‌های اجتماعی، فضای مناسبی جهت ایجاد کسب‌و‌کار آنلاین قشر‌های مختلفی از جامعه چه شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها و یا کسب‌و‌کارهای کوچک و خانگی شده بود. اما با فیلتر شدن هر یک از این رسانه‌ها افراد بی‌شماری بیزینس خود را از دست دادند یا از تعداد مخاطبین آن‌ها به شدت کاسته شد و به تبع همین اتفاق درآمد آن‌ها نیز از این فضا در بیشتر وارد به صفر رسید. نمی‌توان با پریدن از شاخه‌ای به شاخه دیگر بیزینس خود را رشد داد و با صرف زمان در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی بدون داشتن یک زیرساخت مناسب و دائم انتظار موفقیت داشت. با این کار فقط انرژی و زمان خود را به‌صورت پراکنده صرف فضاهایی کرده‌اید که ممکن است روزی اقبال عمومی خود را از دست داده و مجبور به ترک آن و در نهایت نظاره‌گر شکست خوردن بیزنس خود در آن حوزه شوید. شبکه‌های اجتماعی زیرساخت مناسبی برای بنای کسب‌و‌کار نیست با این وجود هیچ کدام از این گفته ها دلیل بر این نخواهد بود که از پتانسیل بالای شبکه‌های اجتماعی غافل شوید. این گفته‌ها بدین معنیست که تا زمانی که شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام وجود دارد می‌توان از ظرفیت آن به خوبی استفاده کرد و تا زمانی که موج آن وجود دارد سوار بر موج آن شد. اما کسب‌و‌کار خود را روی این موج و بر مبنای اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری نباید ساخت. زیرا با از بین رفتن این موج‌ها کل بیزینس نابود خواهد شد. پس زمانی که کنترل ابزاری دست ما نیست بنا کردن کسب‌و‌کار روی آن ابزار اشتباه بوده و ممکن است منجر به شکست شود.
  16. parisa98

    گوگل آنالیز بالاخره در ایران

    افزونه امنیتی Wordfence Security مطمئناً شما باید لیست‌های دیگر بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس را نیز ببینید اما من تضمین می‌کنم که به دو دلیل نام Wordfence در بالای همه این لیست‌ها قرار دارد : Wordfence یکی از محبوب‌ترین و یا محبوب‌ترین پلاگین امنیتی برای وردپرس است. با بیش از ۲ میلیون نصب فعال، این افزونه همچنان به افزایش اعتماد میلیون‌ها کاربران وردپرس در سراسر جهان ادامه می‌دهد. در این پلاگین، نمایش ترافیک زنده به شما اجازه می‌دهد تا به‌روزرسانی های ترافیکی در زمان واقعی و هر گونه تلاش هک در وب‌سایت خود را مشاهده نمایید. این افزونه با سایت‌های چندگانه نیز سازگار است و همچنین شامل گزینه ورود با تلفن همراه است. این پلاگین مانع حملات نرم افزاری به وب‌سایت شما می‌شود. این افزونه ویژگی‌هایی را مسدود می‌کند که مهاجمین مشهور در زمان واقعی امکان ورود از طریق آن را نداشته باشند. همچنین کل شبکه‌های مخرب را که می‌تواند تهدیدی برای وب‌سایت شما باشد را نیز مسدود می‌کند. این مورد شامل امنیت ورود به سیستم نیز می‌شود که تأیید هویت دو فاکتوری نامیده می‌شود و در نهایت بدانید که این پلاگین توسط نیروهای نظامی و انتظامی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این افزونه همچنین پلاگین ها و تم‌ها را در برابر مخزن وردپرس برای تأیید بررسی می‌کند و امضای بیش از ۴۴۰۰۰ نوع بدافزار شناخته شده را اسکن می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید امنیت وب‌سایت خود را از نطر امنیتی ارتقا دهید، wordfence بهترین پلاگین امنیتی برای وردپرس است.
  17. datikan

    معرفی برند IKEA

    این روزها در اکثر بازارها نام برند IKEA را می‌شنویم و زیبایی و سادگی محصولاتش توجه‌مان را به خود جلب می‌کند. حتی ممکن است که برخی از ما یکی دو تا از این محصولات را در منزل‌مان داشته باشیم، اما واقعا چه اطلاعاتی درباره‌ی این برند داریم؟ در این مقاله به معرفی این برند می‌پردازیم. IKEA (بخوانید آیکیا) یک گروه شرکت چند ملیتی است که اثاثیه‌ی منزل آماده‌ی سرهم بندی (مانند تخت خواب، صندلی، میز و غیره)، لوازم کاربردی، تزئینی و غیره را طراحی کرده و می‌فروشد. با توجه به وبسایت رسمی IKEA، این برند در حال حاضر در زمینه‌های سرویس دستشویی و حمام، اتاق خواب، کودکان، آشپزخانه، لوازم تزئینی، غذاخوری، راهرو، لوازم آشپزخانه، روشنایی، اتاق پذیرایی، لوازم اداری، بیرون از منزل، قفسه، فرش، کوسن و غیره محصولات خود را ارائه می‌دهد. این شرکت که سال ۱۹۴۳ در سوئد توسط اینگوار کامپراد بنیان گذاری شد، از ژانویه‌ی سال 2008، تبدیل به بزرگترین خرده فروش لوازم منزل در دنیا شد. هنگام افتتاح شرکت IKEA، اینگوار کامپراد تنها 17 سال داشت و وی در سال 2013 به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد دنیا لقب گرفت. نام این شرکت مخفف Ingvar Kamprad, Elmtaryd and Agunnaryd است که دو بخش اول نام و نام خانوادگی، بخش سوم نام مزرعه‌ای که در آن بزرگ شده و بخش چهارم نام شهری است در جنوب سوئد که در آن متولد شده است. اینگوارد کامپراد این شرکت که برای طراحی‌های معماری مدرنش در اشکال مختلف لوازم و دکوراسیون منزل شناخته شده است، اغلب طراحی‌هایش با سادگی دوستدار محیط زیست ترکیب شده است. به علاوه، عامل دیگر شهرت این شرکت توجهش به هزینه‌ها، جزئیات کاربردی و توسعه‌ی مداوم محصولات است، که همه‌ی اینها IKEA را قادر ساخته تا قیمت‌هایش را در دهه‌ی سال 2000 تا 2010 (طی برنامه‌ی گسترش جهانی‌اش)، به طور میانگین 2 تا 3 درصد کاهش دهد. گروه IKEA دارای ساختار سازمانی پیچیده‌ای است که توسط چندین موسسه در هلند، لوکزامبورگ و لیختنشتاین اداره می‌شود. این شرکت در حال حاضر دارای ۳۵۱ شعبه در ۴۶ کشور است. در سال مالی ۲۰۱۰ فروش محصولات این شرکت حدود ۲۳ میلیارد دلار بود که نشان دهنده‌ی افزایش 7.7 درصدی نسبت به سال 2009 است. وبسایت IKEA دارای حدود 12000 محصول بوده که بهترین نماد تمام طیف محصولات این شرکت است. بین سالهای 2007 تا 2008 این وبسایت حدود 470 میلیون بازدید داشت. این شرکت مسئول حدود 1% مصرف تجاری چوب جهان است که آن را تبدیل به یکی از بزرگترین مصرف کنندگان چوب در بخش خرده فروشی می‌کند.
  18. به گزارش تدبیر، بنابر اعلام موسسه حقوقی داتیکان، ارائه خدماتی همچون مشاوره حقوقی رایگان به صورت آنلاین تلفنی و حضوری، تفکیک تخصصی وکلا بر اساس پرونده‌ها، ارائه و فروش اسناد حقوقی به منظور پاسخگویی به نیازهای روز جامعه، از فعالیت‌های این مجموعه در سال‌های اخیر بوده است. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بسیاری از متقاضیان خدمات حقوقی، دریافت مشاوره حقوقی دقیق پیش از تشکیل پرونده و اقدام حقوقی است. داتیکان با ترکیبی از وکلای جوان و باتجربه متخصص و متبحر که برخی از آن‌ها رتبه‌های برتر آزمون وکالت هستند؛ این اطمینان را به مراجعین می‌دهد که مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری به وسیله افراد متخصص انجام شود و بهترین خدمات در اختیار ایشان قرار گیرد. در گروه حقوقی داتیکان، هر پرونده ابتدا در مجمع وکلای مجموعه مطرح می‌شود و پس از تعیین حوزه تخصصی، به کارگروه مشخص آن واگذار می‌گردد تا بهترین و متخصص‌ترین وکلا در آن پرونده مشغول به کار شوند. پرتال حقوقی داتیکان، فعالیت خود را با ارائه خدمات تخصصی حقوقی در سه بخش اصلی: اخبار حقوقی، مرجع اسناد حقوقی و جستجوی وکیل و کارشناس آغاز نموده که هرکدام از این بخش‌ها دارای کارکردهای متعدد و ویژه‌ای هستند. بخش مربوط به مرجع اسناد حقوقی، بانک نسبتاً جامعی از انواع مختلف دادخواست، شکوائیه، انواع قرارداد حقوقی، رویه قضایی و لایحه است که این اسناد را وکلا و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق در حوزه‌های مختلف تدوین کردند و کاربران سایت با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. در بخش جستجوی وکیل، امکان مشاوره آنلاین میان وکیل و متقاضیان خدمات حقوقی وجود دارد و داتیکان با نظارتی که بر عملکرد وکلا دارد، این تضمین را به مراجعه کنندگان می‌دهد که نیازهای حقوقی آنها در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین شیوه تامین شود. در ماههای اخیر داتیکان اقدام به راه‌اندازی نخستین سایت ویدئو حقوقی کشور کرده است. این سایت که داتیکان مدیا نام دارد ، این امکان را برای تمامی جامعه حقوقی فراهم ساخته تا ویدئوهای آموزشی حقوقی خود را در سایت بارگذاری کنند و در کنار معرفی خود، امکان استفاده از محتوای آن برای کاربران نیز فراهم باشد. همچنین انواع نمونه لایحه دفاعیه ، نمونه قرارداد ، وکیل تلفنی رایگان ، وکیل آنلاین ، وکیل خوب و حرفه ای نیز در سایت وجود دارد. از همه متقاضیان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود که جهت مشاوره حقوقی ، دریافت انواع اسناد حقوقی و قبول وکالت پرونده‌ها، با تلفن‌های مؤسسه تماس گرفته یا به سایت داتیکان www.datikan.com مراجعه کنند. تلفن‌های مؤسسه: ۶۶۵۷۸۲۳۲ - ۶۶۱۲۸۰۹۶-۰۲۱ نشانی دفتر اصلی موسسه داتیکان: میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، ابتدای فرصت شیرازی، پلاک ۴، واحد۹ .
  19. آموزش طراحی وب سایت: بهترین راه یادگیری چیست؟ هنگامی که وارد پروسه یادگیری می شوید، راه های انتخابی زیادی وجود دارد، اما در نهایت مسئله در دسترس بودن چنین راه هایی نیست (یا فقدان آنها)، بلکه تمایل به یادگیری مهمتر است. اما بهترین راه برای یادگیری طراحی وب سایت چیست؟ در این مقاله، ما به شیوه های محبوب تر چگونگی یادگیری هنر طراحی سایت ها اشاره خواهیم کرد. ما سعی خواهیم کرد تا مزایا و معایب هر روش یادگیری را یادآوری کنیم و امیدوار باشیم که نتیجه نهایی برای شما مفید باشد. مزایا از زمان رونق اینترنت و فناوری اطلاعات مشاغل مرتبط با کامپیوتر بیشتر شده است. و با افزایش چنین تقاضای نیروی انسانی، بسیاری از دانش آموزان جذب این مسیر می شوند. بر خلاف تفکر رایج مشترک، دانشگاه ها برای آموزش طراحان وب سودمند هستند. اگر یک دانشجو برای ورود به دانشگاه تصمیم بگیرد، باید اصول اولیه طراحی اپلیکیشن را مطالعه کند و یاد بگیرد. اصول رنگ، نوع، ترکیب و شاید چند زبان برنامه نویسی یاد می گیرد. با کار، و با کمک پروژه ها و مهلت های کوتاه تحویل پروژه، دانشجویان در شرایط تحت فشار قرار می گیرند. علاوه بر این، در دانشگاه ها استادانی وجود دارند که می توانند کار شما بررسی کنند، نقد یا قدردانی کنند. این مزیت می شود زیرا شما مجاز به اشتباهات بزرگ با هزینه کم هستید زیرا می توانید سبک و روش های خود را بدون به خطر انداختن مشتریان آینده محک بزنید. معایب دانشگاه دانشجویان را در چهار چوب یک کلاس درس قرار می دهد، نقطه قوت اصلی دانشگاه این است که دوره های طراحی اپلیکیشن سنندج را ارائه می دهند، و شاید هم به عنوان بزرگترین ضرر و زیان باشد. با انفجار دوره های آنلاین، و تبدیل شدن اینترنت به یک عنصر از فرهنگ و زندگی انسانی، مدرسه های طراحی وب به آرامی محو می شود. امروز دیپلم ها و مدارک دانشگاهی تخم مرغ های طلایی نیستند. کاغذ اثبات می کند که شما به مدت کافی مطالعه کرده اید و به یک متخصص تبدیل شده اید!!! امروز دیگر این ایده خریداری ندارد . به گفته Adecco، آژانس کاریابی، تقریبا ۶ از 10 فارغ التحصیل کالج ها در ایالات متحده، به کار غیر مرتبط با رشته تحصیلی می پردازند، به این معنی است که آنها در حرفه خود جایگاهی ندارند. امروزه، در طراحی وب، تصمیم گیری های اشتغال معمولا بر اساس مصاحبه ها و کار قبلی انجام می شود نه مدرک. از سوی دیگر، جهان طراحی وب چیزی نیست که شما بتوانید آن را با دیوارها محدود کنید. به سرعت در حال تغییر است که دانشگاه ها نمی تواند به آن برسند. دوره های آنلاین مزایا چند ماه پس از فارغ التحصیلی از کالج، طراحی وب را آغاز کردم. می ترسم که شاید نتوانم هزینه تحصیلات بالا را بپردازم، به فکر راه حل های جایگزین برای افزایش دانش خودم بودم. دنبال دوره های آنلاین خوب می گشتم. من اولین فردی نیستم که چنین رویکردی به آموزش آنلاین دارم. پیش از من، تعداد زیادی از ذهن های کنجکاو به دنبال چنین چیزی بودم. آموزش آنلاین، هر فرصتی را برای یادگیری در اختیار هر کسی قرار داد. این جادوی است که باعث شد یادگیری از اینترنت پدیدار شود. دسترسی و در دسترس بودن به میزان غیر قابل تصور در حال گسترش دوره های آنلاین است. در حال حاضر، همه می توانند HTML و CSS بدون حتی طی کردن دوره آنلاین یاد بگیرند. و این فرصتی را برای افرادی که می خواهند یاد بگیرند به ارمغان آورده است. همچنین یادگیری از طریق اینترنت عملی تر می شود. در مقایسه با دانشگاه هایی که هزینه وام، هزینه های زندگی، محل اقامت و بعضی اوقات کتاب ها، آموزش آنلاین ساده تر و صاف تر است . حالا، به من بگو، آیا شما هزینه های مسخره ای بالا را انتخاب می کنید یا روش ارزان تر و مفیدتر را؟ معایب همانند بسیاری از چیزهایی که وجود دارد، یادگیری طراحی وب آنلاین نیز موجب خستگی می شود. در بسیاری از موارد، یادگیری ساخت سایت از طریق اینترنت به یک سیستم یک طرفه تبدیل می شود. اغلب افرادی که بار اول به طراحی وب وارد شده اند، محیط گیج کننده را تجربه کرده اند زیرا منابع زیادی در دسترس وجود دارد و راه های زیادی برای انتقال آنها وجود دارد. برخلاف دانشگاه، آسان نیست که به دنبال کمک باشید، زیرا در دانشگاه معلمان شما به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. شما می توانید یک مربی داشته باشید که بتواند همه ی ترفندها را بدون دردسر در دردسترس شما قرار دهند . علاوه بر این، به دلیل یکطرفه بودن دوره آنلاین طراحی وب سایت، سرعت آموزش ممکن است بالا یا پایین باشد. کدام بهتر است؟ با توجه به دو راه اصلی یادگیری طراحی وب، من شخصا فکر می کنم که دوره های آنلاین از نظر طراحی آموزشی بهتر از دانشگاه ها هستند . با توجه به این واقعیت که طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یک شاخه ای سریع و پیشرفته از دانش و هنر است، مدت زمان طولانی خود را در چهار چوب کلاس درس محدود می کند. هر روز، سبک های جدید و جدیدتر توسعه می یابد و به طور مداوم در حال ظهور هستند. به همین دلیل، برای طراح وب، به روز رسانی آنچه شما می دانید مهم است. اگر دانشگاه های طراحی وب می توانستند به تغییر سریع سبک و عقاید در طراحی سایت پیدا کنند، ممکن بود انتخابی بهتر تر باشد. با این حال، به دلیل سرعت ساخت یافته یادگیری متعارف،چنین چیزی غیر ممکن می شود. یکی دیگر از مزایای یادگیری آنلاین، نسبتا ارزان و سریعتر است. دوره آنلاین ایده خوبی برای افرادی است که در حال برنامه ریزی برای تغییر شغل هستند، آنها می توانند به راحتی در هر زمانی از روز مطالعه کنند،اما در دانشگاه ها ملزم به برنامه استاد هستید.
  20. زیبایی و عملکرد در طراحی وب به فکر ساختن ساتی با بهترین طراحی سایت ممکن هستید، ممکن است برای طراحی از ابتدا و یا طراحی مجدد سایت، بفکر یک طراحی وب سایت خوب باشید. اما بیاد داشته باشید حتی حرفه ای ها در این زمینه نمی توانند زیبایی و عملکرد را کاملا متوازن پیاده سازی کنند. اجازه دهید توافق کنیم که جنبه های خاصی از طراحی اپلیکیشن بیش از حد معمول طول می کشد. بعنوان مثال در طراحی وب سایت، زمان زیادی را برای تولید نتیجه مطلوب مورد نظر مشتری قبل از تحویل پروژه طول می کشد. طراحان وجود دارند که تجارب بسیار بدی با مشتریان دارند، زیرا از هدف وبسایت و طراحی مورد نظر مشتری خسته شده اند. طراحی برای زیبایی همیشه ممکن است به دنبال یک وب سایت، لوگو یا پوستر باشید و به خودتان بگویید "خوب، این بهتر است" و بخواهید سایت یا طرح خود را بروزرسانی کنید.همیشه باید تفکر کاربران را دنبال کنید. آیا آنها به طراحی فعلی عادت کرده اند؟ اگر تغییری ایجاد شود از آن خوششان می آید؟ طراحی زیبایی فقط به ظاهر را بهبود می بخشد. اما موجب پیچیدی و افزودن قابلیت ها یا اطلاعات جدید می شود، زیرا یک طراحی مجدد به معنی تغییر هویت است. در حال حاضر ما بر روی طراحی وب تمرکز می کنیم، اما به خاطر داشته باشید که این امر در مورد همه چیزهایی است که می تواند طراحی شود صادق است. در طراحی اپلیکیشن ، چرا مجبور به طراحی مجدد هستند؟ به دو دلیل: 1. طراحی موجود شکست بخورد و 2. نگاه تازه مورد نیاز است. در مورد اول اگر همه چیز درست باشد به احتمال زیاد کاربران به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی جدید علاقه مند می شوند. فقط به خاطر داشته باشید که برای سهولت دسترسی طراحی مجدد شده است تا استفاده از سایت را آسوده تر کند. درباره دلیل شماره دو کمی هوشمندانه تر باید عمل کرد. بازطراحی فقط برای بدست آوردن چیزهای تازه واقعا کار عاقلانه نیست. یک شانس 50-50 وجود دارد که اگر طرح قبلی مقبولیت زیادی داشته باشد و تغییر ناگهانی ، ممکن است تغییراتی ایجاد کند که می تواند منجر به کاهش شدید خوانندگان شود ، مانند آنچه در Digg و شبکه Gawker اتفاق افتاد طراحی برای کارایی هیچ چیز فانتزی در اینجا وجود ندارد ، درست مانند بسیاری از وب سایت های خبری. در واقع، اگر به وب سایت های خبری نگاه کنید، ممکن است در ابتدا سرگیجه را تجربه کنید زیرا همه چیز به نظر می رسد پراکنده شده است. این وب سایت ها زمان زیادی را برای ایجاد عادت در کاربران صرف می کنند، اما هنگامی که کاربران شناخت پایه پیدا می کنند، همه چیز خوب است. یک مثال کامل Reddit است. بیش از سه سال پیش، وقتی که من برای اولین بار وارد وبسایت شدم، به خودم گفتم: " این چه طراحی؟ حتما همه کاربرا رو فراری میده "، اما همانطور که چند دقیقه و چند ساعت در آنجا سپری کردم، به همه چیز عادت کرده ام، من ترجیح می دهم با همین رنگها و لوگوها و ظاهر از این سایت استفاده کنم. چرا؟ از آنجا که هدف خواندن، اشتراک گذاری و مشاهده رسانه های مختلف از منابع دیگر است.
  21. ارتباط میان طراحی سایت و سئو و بهینه سازی ارتباط میان طراحی سایت و سئو و بهینه سازی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به این موضوع فکر کنید که طراحی سایت و سئو چه ارتباطی می تواند با هم داشته باشند در واقع سئو و بهینه سازی بهتر سبب می شود ترافیک در طراحی سایت افزایش پیدا کند علاه بر این سئو باعث می شود تعامل زیادی با کاربران داشته باشید و از این طریق رتبه ی طراحی سایت را در موتورهای جستجو گر بهبود دهید در فضای مجازی برخی طراحی سایت ها را مشاهده می کنیم که ظاهر خوبی دارند اما نسبت به سئو و بهینه سازی بدون توجه اند و در مقابل طراحی سایت هایی وجود دارد که بسیار به سئو و بهینه سازی توجه نشان می دهند اما جلوه های بصری و گرافیک در طراحی وب سایت آنها ضعیف است بنابراین تجربه کاربری مناسب در طراحی سایت ارائه نمی دهند این موضوع ثابت می کند که طراحی سایت و سئو دو معقوله ی کاملا به هم پیوسته اند که در ادامه بیشتر به این موضوع اشاره می کنیم طراحی سایت مواردی که لازم است در آموزش طراحی سایت و سئو سایت به آن توجه داشته باشید : توجه به ساختار طراحی سایت یکی از مهم ترین مسائلی که مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرد توجه به ساختار طراحی سایت می باشد ساخت یک سایت مفید شامل صفحات مرتبط و یوآرال های مفید است که این برای گوگل بسیار اهمیت دارد توجه به یوآرال کارآمد در تعرفه طراحی سایت طراحی صفحات به زبان گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است تا توجه آن به سمت طراحی سایت شما جذب شود یکی از روش های موثر در این زمینه استفاده از یو آر ال های موثر در این زمینه است یک یوآرال کارآمد شامل کلمات کلیدی می شود به خاطر داشته باشید استفاده از اعداد و سنبل ها در طراحی سایت راهنمایی درستی برای گوگل ایجاد نمی کند تعاملی کردن ساخت سایت طراحی تعاملی به معنای درست دیده شدن صفحات در دستگاه های هوشمند است اگر طراحی سایت شما تعاملی نباشد کاربران در استفاده از آن دچار مشکلات دیداری و فنی می شوند و استفاده از آن تاثیر منفی بر آنان خواهد داشت و این موضوع به شدت بر روی رتبه ی طراحی سایت اثر گذار است به کار گیری لینک های داخلی در طراحی سایت شما در طراحی سایت علاوه بر تلاشی که برای چیدمان و جلوه های بصری به کار می برید لازم است روی تولید محتوا در طراحی سایت نیز تمرکز کنید محتوا باعث می شود تا موتورهای جستجو با طراحی وب سایت شما بیشتر آشنا شوند به جای پر کردن محتوا با کلمات کلیدی و استفاده ی زیاد از تبلیغات به تولید محتوای دسته اول فکر کنید توجه به لینک های داخلی در طراحی سایت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و ارتباط دادن صفحات با هم نقش مهمی در رتبه گیری سایت خواهد داشت داشتن استراتژی مناسب برای استفاده از کلمات کلیدی در طراحی سایت در این قسمت از مقاله بخش هایی که برای قرار دادن کلمات کلیدی بسیار مفید هستند ذکر می کنیم توجه داشته باشید که استفاده از کلمات کلیدی باید به صورت متعادل و مناسب باشد مکان های مناسب برای استفاده از کلمات کلیدی : عنوان تیترها توضیحات متا لینک های صفحه یو آر ال لینک داخلی نام پوشه طراحی سایت ویژگی های یک طراحی سایت سئو محور طبق آنچه در بالا گفته شد سئو سایت و بهینه سازی به شدت باهم مرتبط هستند شاید بتوان این گونه گفت که سئو وظیفه دارد کاربران را طراحی سایت شما بکشد و با ورود کاربران به طراحی وب سایت کار سئو تمام می شود و وظیفه ی طراحی سایت و جلوه های بصری و عملکرد صحیح سایت است که بتواند کاربر را در سایت نگه دارد آیا می توان سئو و بهینه سازی را دو معقوله ی جدا از هم دانست؟ خیر طراحی سایت و سئو و بهینه سازی دو معقوله ی به هم پیوسته محسوب می شوند که با همکاری هم و مطلوب بودن ویژگی های هر کدام می توان تجربه ی کاربری خوبی رقم زد مکان های مناسب برای استفاده از کلمات کلیدی در طراحی سایت کجاست ؟ به صورت کلی عنوان ها، تیترها، توضیحات متا، لینک های داخلی، یوآرال ها و نام پوشه ها از جاهای مناسب برای قرار دادن کلمات کلیدی محسوب می شوند مهم ترین قسمت هایی که در طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید کدام بخش هاست ؟ ساختار در طراحی سایت توجه به یوآرال تعاملی کردن طراحی سایت استفاده از لینک های داخلی مفید داشتن استراتژی برای استفاده از کلمات کلیدی
  22. طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل طراحی سایت طراحی سایت در مورد قابلیت استفاده و بخش هنری و زیبایی شناختی کار است، اما تعامل موثر با کاربر جهت افزایش نرخ تبدیل چیز دیگریست. می خواهم به هر دو نکته بپردازم و سعی کنیم این دو ایده را با بهینه سازی نرخ تبدیل (یا CRO) ادغام کنید . اگر شما همزمان بتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید و همچنین قابلیت استفاده را مناسب نگاه دارید، این پیروزی برای شما است. یکی از اولین تغییراتی که ممکن است در نظر بگیرید ساخت طرح رنگی متفاوت است. زیرا رنگها تاثيرات حسی دارند و احساسات خاصی را در بازديدکنندگان بیدار می کنند .به طور معمول برای افزایش نرخ تبدیل از رنگ های غیر غالب صفحه استفاده کنید. زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند، شما می توانید یک مطالعه موردی Hubspot در مورد طراحی دکمه سبز و قرمز است بررسی کنید. جالب است بدانید دکمه سبز عملکرد خوبی در این صفحه ندارد زیرا سبز در حال حاضر یک رنگ غالب در صفحه است. من به عنوان طراح ترجیحم دکمه سبز ولی جهت بهبود نرخ تبدیل دکمه قرمز ظاهرا بهینه تر است. شبیه هر چیز دیگری در طراحی UI، به کنتراست توجه کنید. مهم نیست چه طرحی داشته باشید.اگر تبدیل هایتان بیشتر مربوط به لینکها یا ثبت نام کاربر می باشد، از رنگها استفاده کنید که بتوانید این عناصر را از صفحه جدا کند. به عنوان مثال در صفحه فرود Flinto از دکمه هایی با رنگ روشن جهت کارایی بهتر استفاده می شود. در نهایت تبدیل با استفاده از المانی رخ می دهد که در پایان کاربر با آن تعامل برقرار می کند . ممکن است ایجاد یک حساب جدید باشد، یا یک خرید را انجام دهند یا در خبرنامه سایت ثبت نام کنند. صفحه اصلی ResumeBaking یکی از نمونه های مورد علاقه من است، زیرا آنقدر آشکار است، این کار فوق العاده خوب است. مجموعه ای از آیکون های فلش کوچک به سمت دکمه اصلی اشاره می کنند و کاربر را به کلیک بر روی آن تشویق می کند. این یک روش قوی برای جذب کاربران جدید است . Lookback در طراحی وب سایت صفحه اصلی دارای یک فرم ثبت نام است. به جای اینکه تنها با فشار دادن یک دکمه کار صورت گیرد، کاربر همچنین بایستی آدرس ایمیل خود را وارد کند. در کل فرم احساس می شود مرز سفیدی با کنتراست بالا المان ها را جدا می کند و در مقابل هدر آبی سبز ظاهر می شود. این طراحی در پایین صفحه نیز استفاده می شود .اگر آپشن های بیشتری داشته باشید می توانید همین روند را ادامه دهید، بعنوان مثال می توانید دو دکمه را ببینید در عین تمایز با رنگبندی صفحه اصلی از یکدیگر نیز جدا هستند. این تکنیک در صفحه اصلی sketch استفاده می شود و من فکر می کنم که این کار به خوبی انجام شده است. هر آنچه که شما می توانید انجام دهید برای برجسته کردن عملگر اصلی صفحه طراحی اپلیکیشن ، مسیری طولانی در جهت بهینه سازی تبدیل خواهد بود. شما ممکن است از محتوای عالی نوشته باشید اما به طراحی وب سایت خود فکر نکنید. به چگونگی ساخت اپلیکیشن خود و محتوای که برای CTA دارید، نگاه کنید. آیا واقعا کاربر را تشویق به اقدام می کند؟ آیا متن به اندازه کافی خوانا است؟ آیا پس از خواندن آن احساس الهام می کنند؟ صفحه اصلی AdEspresso یک نمونه درخشان برای متن و دکمه است. دکمه سبز توجه بیشتری نسبت به عنوان جلب می کند، به علاوه آن سبز روشن است و واقعا مخالف با بقیه طرح صفحه است. با اضافه کردن کلمات مانند "free" شما به کاربر می گویید که آمده ورود و استفاده از سیستم است. به یاد داشته باشید قبل از هر کاری، ابتدا باید توجه را جلب کنید. متن بزرگ و خوانا با محتوای ضرب آهنگ دار مطمئنا توجه کاربر را سریع جلب می کند متن وب ممکن است به عنوان بخشی از طراحی بصری به نظر نرسد اما مطمئن باشید بخشی از تجربه کاربری است. به عنوان مثال این مطالعه موردی که به سادگی از کلمه " رایگان" در نزدیکی CTA اضافه شده است. این کلمه اضافی نرخ تبدیل را حدود 28٪ افزایش داد که یک پرش بسیار بزرگ است. در دنياي طراحی اپلیکیشن سنندج، هيچگاه هيچگاه نمي توانيد هيچ دليلي داشته باشيد بدون آنکه ابتدا آزمايشات آن را ثابت کرده باشند. مطالعه موردی جالب از Highrise برای مقایسه دو صفحه یکی پر از گرافیک و فلش در مقایسه با یک فرم طولانی است. صفحه گرافیکی سنگین است و با به نظر می رسد خیلی بهتر باشد، اما در صفحه طولانی تر نرخ تبدیل 37٪ افزایش یافته است! تیم آزمایش A / B دیگری را انجام داد در برابر یک صفحه اصلی با عکس یک شخص واقعی در پس زمینه. ایجاد یک تجربه شخصی تر نرخ تبدیل بیش از 100٪ افزایش یافت. تصور این است صفحه گرافیکی سنگین بهتر عمل کند. با این وجود از طریق آزمایش طرح های مختلف تیم درس های ارزشمندی را آموخت: هرگز فرض نکنید! من پیشنهاد می کنم چند ایده طراحی مختلف برای صفحه اصلی (یا صفحه فرود) را تصور کنید و ببینید چه چیزی را می توانید تغییر دهید که ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهد. مایل باشید طرح کلی فعلی خود را فراموش کنید و طرح کاملا جدیدی را آزمایش کنید. ممکن است کاملا نتیجه بی تاثیر باشد، اما ممکن است منجر به نرخ تبدیل بسیار بیشتر شود.
  23. Mohammad

    Welcome to Pages

    Welcome to Pages! Pages extends your site with custom content management designed especially for communities. Create brand new sections of your community using features like blocks, databases and articles, pulling in data from other areas of your community. Create custom pages in your community using our drag'n'drop, WYSIWYG editor. Build blocks that pull in all kinds of data from throughout your community to create dynamic pages, or use one of the ready-made widgets we include with the Invision Community. View our Pages documentation
  1. نمایش فعالیت های بیشتر